Fontänorgasm

  • Thread starter zingoalla (slutat på egen begäran)
  • Startdatum

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
såg nåtliknande när jag kollade igenom videofilmer, nån från canal + . 2 tjejer är med varann, den ena masserar den andra på en massagebänk till att börja med, sen sätter hon på sig en sån löspenis med skärp å knullar den andra tjejen, å det bara forsar ur henne. man undrar ju genast hur mkt fejk det är, har hört att killarnas sprut ofta är fejkade?!
 

moviemaker

Medlem
Kön
Man
Hur bär man sej åt för att fejka någonting sådant....eller ett kuksprut?? Har aldrig hört talas om att det skulle kunna gå......vet någon så berätta gärna.
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Hur bär man sej åt för att fejka någonting sådant....eller ett kuksprut?? Har aldrig hört talas om att det skulle kunna gå......vet någon så berätta gärna.

:oops:Visst går det att fejka fontäner..särskilt på film där man klipper som man vill!! Trots att det inte är hälsosamt kan man faktiskt fylla på vatten i en slida som sedan sprutas ut med ett knip av slid och magmusklerna.....

Sorry att göra er besvikna, fontänälskare, men ni frågade faktiskt!!
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Trots att hon använde massagestaven på ett sätt som gjorde mig heltänd, så blev det som ett antiklimax när den där "vätskan" sprutade.


Jag blir blöt så att det rinner ibland, men inte en chans att det skulle kunna spruta som det gjorde för tjejen på filmen.

FEJK - är min reaktion
 

hejhopp3

Ny medlem
Kön
Man
Min bättre hälfts vätska är så gott som klar, och mängden som tjejen i filmen ovan sprutar ut är inte alls ovanlig:p

Fuska går men om det sprutar från musen så ÄR det ju fejkat, att fylla blåsan med NaCl-lösning skulle väl iofs gå i filmbranchen:(

Hejhopp
 

Damien74

Ny medlem
Kön
Man
Kan detta verkligen vara på riktigt:

Fontänorgasm

Ja jäklar :S.. Kan det komma så mkt?? eller är det fejkat?: O

Damen i fråga kallar sig Cytherea och hon fejkar inte :)
Det som jag gillar bäst med riktiga fontänporrisar är att de faktiskt får orgasm på riktigt till skillnad från de vanliga hollywoodporrisarna som är så förbannat tråkiga, kalla och rätt äckliga!
Det var inte så länge sedan jag fick min flickvän till att spruta för första gången.
Ofta är det så att tjejen behöver komma ett par gånger innan. Sen är hon tillräckligt avslappnad för att bara låta det komma! 3 gånger på rad utan något större uppehåll fixade jag! Det var helt fantastiskt! Så kåt har jag aldrig varit [}:)]
 

mrniceguy

Ny medlem
Kön
Man
Det måste vara svårt att fejka det tre gånger på rad. I så fall måste ju någon "fylla på" under tiden dom zoomar ansiktet, det är ju inga klipp i filmen. Tål att funderas på! ;)
 

Damien74

Ny medlem
Kön
Man
Det måste vara svårt att fejka det tre gånger på rad. I så fall måste ju någon "fylla på" under tiden dom zoomar ansiktet, det är ju inga klipp i filmen. Tål att funderas på! ;)

Hm.. nu pratade jag inte om någon film.. jag gjorde det med min flickvän.. eller kommer Cytherea också 3 ggr?? ;)
 

Dodge

Ny medlem
Kön
Kvinna
Vad är det som kommer ut egentligen i en fontän orgasm att det e kiss har jag svärt att tro det känns lite usch...
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Vad är det som kommer ut egentligen i en fontän orgasm att det e kiss har jag svärt att tro det känns lite usch...

Det är inte klarlagt vart vätskan kommer ifrån, men de har fått fram att det inte är urin.
 

gregg

Ny medlem
Kön
Man
[}:)] Var ihop med en tjej för två år sedan som fick orgasam så det rann ordentligt faktiskt!! Å jag blev såååå kåååt avdet där. mmmm fantastiskt! Å hon bara njöt! :love:
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Du skrev "rann" .....det är så jag upplever mina fontänorgasmer. :)
Känner inte alls igen det man kan se i filmsnuttarna det länkas till här inne.

Tror faktiskt att det är det vanligaste...att det bara rinner till...ibland mer, ibland mindre :oops:
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag önskar att när jag träffar en tjej, att hon är öppensinnad och låter mig försöka få henne till en fontänorgasm :oops:[:cool:]
 

skapad1981

Ny medlem
Kön
Man
Det finns inget jag önskar så mycket som att kunna få en fontänorgasm, men när man ser en del tjejer få det så verkar det som att det gör ont.
Är det så eller är det bara på film som det ser ut så? :oops:

Hej på dig.
Är väldigt intresserad av detta ämne och har en hel del erfarenheter och kan nog komma med ett tips eller två, trots att jag är kille...
Hör gärna av dig om du har lust!
Kram / Jonathan
 

skapad1981

Ny medlem
Kön
Man
Jag får alltid fontänorgasm när jag kommer, inte om jag bara stimulerar klittan, men alltid med någonting i mej :p
Jag kan komma hur många gånger som helst, hihi, men min pojkvän tycker inte alls om mina sprut...han tycker det är ganska äckligt och vill bara att jag ska sluta spruta, men det kan jag inte..
I början kunde jag kontrollera det bättre men idag har jag inte längre någon kontroll utan jag bara sprutar mängder så att han blir genomblöt :D när jag rider av honom...han tycker helt enkelt inte alls om det.

Hur kan han tycka det, det är ju det bästa som finns.
Har lagt ner mycket energi på att lära min flickvän spruta och nu tycker hon att det är lika fantastiskt som jag.
Det enda som är lite drygt är att det blir så blött, men det är helt klart värt det.
Kram på dig
 
Toppen