Gillar ni crossdressing?

Tosse

Medlem
Kön
Man
Har nu varit och besökt Hunkemöller och införskaffat ett par nya set.
Ett i blått och ett grönt. Några par svarta silkiga nylonstrumpor till det. Så nu blir man lite fin till helgen.
Är det någon mer som klär sig kvinnligt på mornarna och har så hela dagen?
Om jag inte måste iväg på någonting så blir det BH, trosor, kjol, strumpor eller strumpbyxor och en urringad top hela dagen. Strumpbyxor och trosor har jag alltid på mig. Slutade med kalsonger för flera år sedan.
 

Helmer

Aktiv medlem
Kön
Man
Måste få hänga påträder, eller trosan. Kvinnor har den förmånen att ta på sig, silkeslena mjuka trosor. Det vill också jag,vilket jag numera, sen ett halvår gör. Dessa underbara plagg, bh,trosor med vacker spets och volanger. Just varit i stan, iklädd trosor o bh, samt vanliga kläder utanpå. Kan ju inte promenera halvnaken, eller....
 

trosmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Tråkigt nog är man ju gift och kan inte göra så utan att smyga. Men så härligt att läsa hur du kan njuta fullt ut. Å väldigt fin bild
Jag är också gift. (27år)
Hon vet att jag kör med stayups och så, men resten smyger jag med.. skulle hon komma på mej så tror jag det inte är hela världen, hon kanske anar det ändå?
Men det känns för skämmigt att berätta änsålänge..
 

Helmer

Aktiv medlem
Kön
Man
Jaha, Borås, trevlig stad men sådär 25-30 långa mil från Svedala, tyvärr, hade velat smeka dina trosor. Min profilbild visar riktiga bröst som utvecklats efter en viss medicin. Slutat med medicinen, men brösten kvarstår, tack o lov. Små men naggande goda. Tar på mig bh och trosor och kilar ut på stan.
 
Ålder
53
Kön
Man
Hej!
Någon mer än jag som gillar att klä sej i trosor, bh och nylonstrumpor ibland när ni runkar?
Är hetero annars och tänder mest på tjejer men kan gilla en kuk i trosor och så.. helt nakna killar går bort helt för mej..
Jag håller med dig, är det någon här i Göteborg som skulle vilja träffas och klä upp sig och runka ihop?
 
M

MrTom

Gäst
Vill träffa en crossdresser!, nån som ska till Manhattan den här veckan( 8/2- 12/2)??
 
Toppen