Har du blivit så kåt av något du inte borde?

bilrunk

Aktiv medlem
Kön
Man
Vet inte, men det senaste blir jag väldigt upphetsad av att dra en runk i bilen, alltså inte för att uppenbart visa andra utan mer råkar någon se så är det självklart upphetsande, inte barn självklart, eller kvinnor... Då döljer jag. Men brukar plocka fram kuken medan jag sitter i bilen och laddar, och det är mest förbipasserande lastbilar där, kanske en och annan cyklist som ser in i bilen...
 

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
Vet inte, men det senaste blir jag väldigt upphetsad av att dra en runk i bilen, alltså inte för att uppenbart visa andra utan mer råkar någon se så är det självklart upphetsande, inte barn självklart, eller kvinnor... Då döljer jag. Men brukar plocka fram kuken medan jag sitter i bilen och laddar, och det är mest förbipasserande lastbilar där, kanske en och annan cyklist som ser in i bilen...
Mmm härligt
 

Henke39

Ny medlem
Senast jag var hos tandläkaren.En vacker kvinna i 30 års åldern och en ännu snyggare tandsköterska.Tyvärr hade jag inga hål.
 

Sunilson

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
Har på senare tid blivit väldigt kåt på en polares flickvän. Ingen aning varför. Jag har aldrig tyckt hon varit särskilt snygg, ser väl okej ut. Men jag kommer på mig själv att snegla på henne varje gång vi ses nu. Blir kåt som en tjur! Fått runka av mig på deras toalett några gånger :p
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Typ varje dag haha. Ett bra exempel från inte så längesen iallafall var då jag och min kompis chattade och delade porr med tjejer som såg ut som vår gemensamma kompis flickvän och så tog vi upp bilder på henne och runkade medan vi skrev till varandra hur jävla hårt vi hade knullat henne tillsammans och sprutat i alla hål och över hennes kropp. Sen då vi båda hade sprutat skämdes vi lite men mest skrattade åt att vi är så sjuka i huvudet. Sen bytte vi fantasi och fortsatte! Så fel men så jävla skönt och sexigt!
 

ManMedSkägg

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Blodgivning förra året.
Tjejen som tappade mig var en riktig "girl next door" skönhet runt 30.
Trots att trycket i systemet borde minska kände jag att bulan i skrevet växte.
Diskret lägger jag den ledig armen över ståndet och flyttar blicken från hennes söta rumpa till tvn på väggen :D
 

wonka

Aktiv medlem
Ålder
61
Kön
Man
På min moster. När vi var ute med båten och hon låg och solade.Då var det svårt att inte få ett redigt stånd. En kompis morsa som var så jävla sexig ”detta var i tonåren” henne blev man kåt på och det bultade i byxan
 

BlackVelvet1

Välbekant medlem
Min frus 2 yngre systrar när dom solade topless
hemma hos deras föräldrar
kunde inte låta bli att titta fast frugan var där också,blev så kåt se deras stora bröst och deras styva bröstvårtor,så fort vi kom hem så var jag tvungen att runka
 

19cmKUK

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Många unga tuttar man stirrat på, skulle vilja smyga omkring vid någon badplats för att se någon onanera så jag kan göra detsamma för dom
 
Toppen