Har du blivit så kåt av något du inte borde?

bilrunk

Aktiv medlem
Kön
Man
Vet inte, men det senaste blir jag väldigt upphetsad av att dra en runk i bilen, alltså inte för att uppenbart visa andra utan mer råkar någon se så är det självklart upphetsande, inte barn självklart, eller kvinnor... Då döljer jag. Men brukar plocka fram kuken medan jag sitter i bilen och laddar, och det är mest förbipasserande lastbilar där, kanske en och annan cyklist som ser in i bilen...
 

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
Vet inte, men det senaste blir jag väldigt upphetsad av att dra en runk i bilen, alltså inte för att uppenbart visa andra utan mer råkar någon se så är det självklart upphetsande, inte barn självklart, eller kvinnor... Då döljer jag. Men brukar plocka fram kuken medan jag sitter i bilen och laddar, och det är mest förbipasserande lastbilar där, kanske en och annan cyklist som ser in i bilen...
Mmm härligt
 

Sunilson

Aktiv medlem
Ålder
34
Kön
Man
Har på senare tid blivit väldigt kåt på en polares flickvän. Ingen aning varför. Jag har aldrig tyckt hon varit särskilt snygg, ser väl okej ut. Men jag kommer på mig själv att snegla på henne varje gång vi ses nu. Blir kåt som en tjur! Fått runka av mig på deras toalett några gånger :p
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Typ varje dag haha. Ett bra exempel från inte så längesen iallafall var då jag och min kompis chattade och delade porr med tjejer som såg ut som vår gemensamma kompis flickvän och så tog vi upp bilder på henne och runkade medan vi skrev till varandra hur jävla hårt vi hade knullat henne tillsammans och sprutat i alla hål och över hennes kropp. Sen då vi båda hade sprutat skämdes vi lite men mest skrattade åt att vi är så sjuka i huvudet. Sen bytte vi fantasi och fortsatte! Så fel men så jävla skönt och sexigt!
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Vänners flickvänner och fruar har jag fantiserat om många gånger.
Snygga men ändå ganska alldagliga och normala kvinnor och tjejer på jobbet fantiserar jag ofta om. Både i deras närvaro i mitt eget huvud, men även sköna fantasier med runka och sköna sprut och spermakladd när jag är hemma.
Det är så pirrigt och genant på ett bra sätt när jag sedan träffar eller möter dem eller sitter i möte med dem och tänker tillbaka på fantasierna.

Grannfrun på andra sidan gatan är mitt senaste runkobjekt. Hon är säker nästan 20 år äldre än mig. Normalbyggd, svart, kort hår, glasögon och bröst som ser ut att vara en stor B-kupa.
Jag runkar till henne och fantasier om henne nästan dagligen. Ofta fantiserar jag att hon står och smygtittar mot mitt håll och ’kommer på mig’ när jag sitter och runkar i köket.

Samma med henne - det blir extra pirrigt att träffa henne eller bara vinka och heja på henne med en allldeles egen hemlighet om våra sköna knull och allt porrigt snusk tillsammans.

Om hon bara visste
 
Toppen