Har du provat att lyxrunka

happyjacker

Välbekant medlem
Kön
Man
Det var länge sen nu, men det var trevligt som omväxling när man var ung.

Testade första gången vi fick kondomer i skolan. Hittade på ursäkter för att vara kvar på skolan lite längre, sökte mig till den mest avlägsna toaletten. Plockade fram det lilla paket, tog ut gummit och rullade hjälpligt på den hårda kuken. Kom snabb. Rullade in materialet i en massa papper och tryckte ner i papperskorgen. Minns att kuken luktade gummi när jag kom hem. Som den skulle gör många gånger framöver.
 

firedragon

Ny medlem
Kön
Man
Jag går igång lite på kondomer, både att använda och kolla på porr där de använder kondomer. Händer ibland att man lyxrunkar dels pga den tändande faktorn, men mest för att kunna spruta fritt utan att det blir kladdigt. Porrigt att se kondomen fyllas med sperma när man väl kommer :).
 

doven

Välbekant medlem
Kön
Man
Lyxrunkat har man väl gjort några gånger, men det är inget jag fastnat för.
Jag gillar att se min sperma flöda fritt.
 
S

storbystfixerad

Gäst
Kommer ihåg första gången jag använde kondom när jag runkade. Var 15 år Köpte i automaten på herrtoaletten Nobeltorget Malmö. Hade en porrtidning (tror det var Piff eller Raff) med mig. Jag stängde in mig i ett bås. Kondomerna på den tiden (1970-talet) var nog ganska små När jag efter lite strul fått på den på min lilla stenhårda kuk så satt den verkligen tajt. Den klämde härligt. Jag letade upp knullbilderna i tidningen. Hittade en skön bild på ett par där en kvinna med små fasta bröst och hårig fitta red en man med ganska stor kuk. Jag började runka först långsamt men ökade ganska snabbt takten. Kuken var stenhård och kondomen klämde skönt över ollonet. Kondomen hade inget glidmedel så man blev inte nerkladdad av glidmedel. Efter någon minut var det över. Jag sprutade kraftigt och såg sperman komma i kondomen. Det var så underbart och så skönt. Jag var varm i ansiktet och benen skakade. Jag kände mig vuxen nu när jag hade haft en kondom på min kuk. Det har blivit många runk med kondom genom åren. Brukar för det mesta använda kondom när jag runkar på Taboo eller Grottan i Malmö.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Man får kolla vad man köper lite svårt att runka en med glidmedlet på även om det går.
 

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Jag går igång lite på kondomer, både att använda och kolla på porr där de använder kondomer. Händer ibland att man lyxrunkar dels pga den tändande faktorn, men mest för att kunna spruta fritt utan att det blir kladdigt. Porrigt att se kondomen fyllas med sperma när man väl kommer :).
Håller med... När man varit kåt länge, kommer det mycket i kådis
 
Toppen