Har du provat att lyxrunka

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Som ung tonåring gjorde jag det då o då . Var så jag smakade på full satts sperma första gång med , minns ja försökte suga mig själv , funkade ej , någon gång testade ja böja benen över huvudet i säng , men då hamnade de liten här o dör , men om jag snabbt drog av kondomen innan kåthet försvann , o tömde i min mun gick de bra , tycker ännu att en full använd kondom ör ganska sexig att se .
 
S

Sköntpåtvå

Gäst
Det var länge sen nu, men det var trevligt som omväxling när man var ung.

Testade första gången vi fick kondomer i skolan. Hittade på ursäkter för att vara kvar på skolan lite längre, sökte mig till den mest avlägsna toaletten. Plockade fram det lilla paket, tog ut gummit och rullade hjälpligt på den hårda kuken. Kom snabb. Rullade in materialet i en massa papper och tryckte ner i papperskorgen. Minns att kuken luktade gummi när jag kom hem. Som den skulle gör många gånger framöver.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja vi alla är olika. Själv har jag aldrig varit så glad i det. Provat ett antal gånger men slutar alltid med att jag tar av den för att fortsätta naturellt.
Kan förvisso ha med att jag inte tycker om det när man knullar.
Jag tycker att kondomens passform spelar stor roll. En sladdrig lössittande ger, i mitt tycke, ingen bra känsla, som t ex en som sitter stramt och gärna också är profilerad.
Kondomerna var vid min sexdebut av typen "one size fits all" och var helt raka och hade ganska tjockt gummi. Så småningom kom de med behållare och först senare kom så de profilerade.
Lyckliga är ni som kunde hämta gratis hos skolsyster, för min generation fick skramla ihop pengar, för att sedan smyga sig fram i skydd av mörkret till någon kondomautomat. Dagtid var inte till att tänka på om det inte råkade vara helt folktomt inom synhåll. Inte sällan var de också trasiga, antingen av någon som sökt plundra dem eller av "moralens väktare" som såg sin uppgift i att "omöjliggöra snusket"
Så senare årtiondens lyxrunka med åtsittande och tunna kondomer, där man kan se behållaren fyllas har alltid givit extra njutning i förhållande till förr. Men vad gjorde det, för spänningen då, att ha och trä på en kondom, var nära att ge utlösning direkt innan ett enda runktag gjorts.
 
Toppen