Har du testat gloryhole

Bikerman

Medlem
Kön
Man
Testat gloryhole några gånger. Lite olika konstruktioner där det sämsta var att gå in bakom en vägg och ett hål för kuken och ett hål med ett rör så man kunde se filmen som gick i lokalen. Bäst var ett ställe där man stod som i en typ talarstol. Man kunde hänga skön på toppen och få en skön avsugning.
Oftast får man en riktigt skön behandling men några gånger har det varit någon som trott att ju hårdare man suger desto skönare är det, men icke. Då får man dra sig ur och leta ett nytt.
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Menar du Vuxenkul på Hisingen?
Jag har varit där flera ggr men aldrig upplevt att det varit sådant drag....


Jepp, Vuxenkul på Hisingen! Jag har läst på deras hemsida om liknande aktiviteter men aldrig upplevt det förr med egna ögon , att en brud låtit sig gangbangas mitt i lokalen! Men det stod nåra sura artiklar i lokalpressen häromåret att stället misstänktes för olaglig verksamhet läs prostitution vilket förnekas av ägaren som menar att de håller sträng uppsyn över sådana aktiviteter. Men nu behöver ju inte detta handla om prostitution , bruden ville kanske detta? :cool: Och jag säger inte nej till dylika syner - synd bara det var så jäddra mycket folk så jag såg inte så mycket . . .
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jepp, Vuxenkul på Hisingen! Jag har läst på deras hemsida om liknande aktiviteter men aldrig upplevt det förr med egna ögon , att en brud låtit sig gangbangas mitt i lokalen! Men det stod nåra sura artiklar i lokalpressen häromåret att stället misstänktes för olaglig verksamhet läs prostitution vilket förnekas av ägaren som menar att de håller sträng uppsyn över sådana aktiviteter. Men nu behöver ju inte detta handla om prostitution , bruden ville kanske detta? :cool: Och jag säger inte nej till dylika syner - synd bara det var så jäddra mycket folk så jag såg inte så mycket . . .
Jag har bara varit med om att det varit en kvinna där vid ett par tillfällen. Ena gången erbjöd hon sig att suga av mig. Men när det var dags så ville hon ha betalt. Jag svarade att det kommer inte på frågan. Hon hade en man med sig. Jag ångrar att jag inte sa till i kassan, då de vet att det förekommer. Det är några år sedan nu.
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Har aldrig besökt något gloryhole, men är duktigt sugen. Ser ju så jävla skönt ut att luta sig emot ett hål i väggen, känna en stor, hård kuk som börjar töja ut en och sen knullar en hårt! En dröm för mig.
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har bara varit med om att det varit en kvinna där vid ett par tillfällen. Ena gången erbjöd hon sig att suga av mig. Men när det var dags så ville hon ha betalt. Jag svarade att det kommer inte på frågan. Hon hade en man med sig. Jag ångrar att jag inte sa till i kassan, då de vet att det förekommer. Det är några år sedan nu.

Ja, jag förstår inte hur det här gang banget var organiserat .. det verkade som vem som helst ur publiken (ett femtontal gubbar) fick vara med och såg hur en blinkade åt en annan att gå fram men han bangade (hähä..:rolleyes:). Jag och den unge thai-killen höll oss också i bakgrunden - jag känner mig lätt obekväm i dylika situationer med så mkt folk , och väntar bara på att portarna ska sprängas och Bröderna Grip (=polisen) rycker in. Blir lätt nojig. Har svårt att tro denna blondin ställde upp gratis på att ha sex med alla dessa gubbs. Jaja - får se vad som händer nästa gång . . . :sneaky:
 

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Ja, jag förstår inte hur det här gang banget var organiserat .. det verkade som vem som helst ur publiken (ett femtontal gubbar) fick vara med och såg hur en blinkade åt en annan att gå fram men han bangade (hähä..:rolleyes:). Jag och den unge thai-killen höll oss också i bakgrunden - jag känner mig lätt obekväm i dylika situationer med så mkt folk , och väntar bara på att portarna ska sprängas och Bröderna Grip (=polisen) rycker in. Blir lätt nojig. Har svårt att tro denna blondin ställde upp gratis på att ha sex med alla dessa gubbs. Jaja - får se vad som händer nästa gång . . . :sneaky:
Rena reklamen med andra ord! Alla som var aktiva och några till kommer väl tillbaka i hopp om något liknande, jag blir ju tillochmed lockad att själv kolla upp stället igen i hopp om lite mer fart än tidigare gånger bara av att läsa din "rapport". Så hon kanske är "sponsrad" av ägaren....?
Har själv sett en kvinna där vid ett tillfälle, hon tittade på transfilmen och tog på sig själv under kjolen medan jag tittade på heterofilmen och runkade ganska öppet tills en gubbe kom fram och avbröt henne så hon försvann....det blev inte mer av det...
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
En gång när jag besökte Maxim på 2:a Långgatan, så var där en kvinna tillsammans med en man och hon var tillgänglig för alla som ville. Vi var nog en 6-8 killar som stod runtom och kollade när hennes 'man' knullade henne. Hon sög av mig...
 

pet34

Medlem
Kön
Kvinna
När jag var i tonåren så var jag på en fest och blev onykter. Följde med en äldre man jag kände till ett gammalt skjul där det fanns ett hål, han sa åt mig att sitta på knä framför det. Efter en liten stund dök det upp en kuk i hålet så jag sög av den. Det var väldigt upphetsande. 4 kukar sög jag av den kvällen. Hade jag varit nykter hade jag nog kanske inte gjort det. Men nu har jag det och tycker det var en spännande upplevelse.
 

Transfer

Medlem
Kön
Man
Sugbänk är en hög bänk eller bord där det kan sitta folk under och suga anonymt. Fantastiskt skönt att stå vid en sådan och bli avsugen samtidigt som man kollar på porrfilm. En favorit faktiskt.
 
Toppen