Har du testat gloryhole

Bi-Transa

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja det har jag och det är spännande att bli avsugen i ett gloryhole man vet inte vem det är som suger på andra sidan men oftast är det skönt och spännande!!!
 

hiraeth

Ny medlem
Ålder
40
Kön
Man
Nu när jag läser denna tråd så kom jag på en sak… när jag och mina kompisar var 10-12 år så brukade vi cykla till en badplats. I omklädningsrummet fanns några små och stora hål där man kunde spinka in till tjejernas omklädningsrum. Oftast så var det ingen där men en gång så hände det faktist att jag fick se, en kvinna i 30-40 årsåldern helt näck byta om till baddräkt. Det minnet har som etsat sig fast i hornhinnan. Men det minnet fick som en annan innebörd nu om någon fattar! Haha! :D
 

Lojo52

Välbekant medlem
Kön
Man
Att bli avsugen genom Glory Hole är så skönt eller från sugbänkarna på Manhattan, blir kåt av tanken :)
 

Dreamzone

Medlem
Glory och sugbänk är bara så härligt.
Fått supersköna avsugningar på Manhattan.
Men, för mig gäller safe något som inte alla uppskattar.
Lockar inte att stoppa min kuk i en mun som just svalt 5 personers sperma
med eller utan sjukdomar.
 

Transfer

Medlem
Kön
Man
Håller med tidigare inlägg. Bli avsugen i Glory Hole eller ställa sig vid en av sugbänkarna på Manhattan och bli avsugen är verkligen en höjdare. Mmmmmmm…..
 

acejordan

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja det var senast förra veckan, och jag vet det var en kvinna där.
Hon var inte så snygg men suga kunde hon och blev avsugen 3 ggr, kom första gången med.
Sen visade det sig att hon och hennes man hade åkt hela vägen från Norge och detta var ett mellanstopp för dem :)
 

ManMedSkägg

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Brr....Långt utanför min comfort zone. Vill gärna se personen jag har sex med. För mig är det en stor del av attraktionen och kåtheten.
Men samtidigt förstår jag kicken som många här i tråden berättar om. Att lämna ut sig och låta fantasin styra..
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Brr....Långt utanför min comfort zone. Vill gärna se personen jag har sex med. För mig är det en stor del av attraktionen och kåtheten.
Men samtidigt förstår jag kicken som många här i tråden berättar om. Att lämna ut sig och låta fantasin styra..
Och jag är tvärtom! Tänder mkt mera på att inte veta vem den andre är….
 

Poppis

Medlem
Ålder
63
Har varit vid grådö skans vid hedemora några ggr, en rastplats med toaletter med ett gloryhole i mellan ,tyvärr stängt i år, har både blivit avsugen och sugit, gillar spänningen att inte veta vem det är på andra sidan, var nästan alltid någon där, som ville njuta, saknar det…
 

MikeGbg

Aktiv medlem
Ja det är en viss speciell känsla att stoppa in kuken i ett GH och inte veta vad som väntar. Älskar och framförallt när det är en kille bakom som kan suga sådär bra som…ja ni vet.
 

man.44

Medlem
Kön
Man
Prövade i Gbg. En man var oroligt på när jag kom in, satt en stund i ett bås men inte mycket hände. Bytte om till trosor och gick ut...wow. Säkert 4 män som började tafsa och ville. Jag runkade några och hittade sen en ensam man i ett bås...sög honom och satte mig på hans kuk. Den var alldeles för stor för mig så jag gick ut. Mycket härlig känsla dock
 
Toppen