Har ni deltagit i trekant

Horny_slut69

Ny medlem
Nej men skulle vilja ha gangbang när jag blir av med oskulden. Vet ej hur jag ska bli det har bestämt att första gången ska va med en man är kär i men får nog skita i det snart!! Får gå till Manhattan eller så och ligga med första bästa. Skulle legat med den man var ihop med i gymnasiet. Ångrar det fast jag var ej kär i han!
 
Last edited:

Mats_Urbera

Aktiv medlem
Kön
Man
Både jag och frun älskar trekanter så genom åren har det blivit en hel del av den varan. Både med extra kille och med extra tjej, en del har vi träffat regelbundet under längre tid vilket har utvecklat sexet och vänskapen och varit det bästa.
Kan rekommendera det med rätt personer och att det finns en öppenhet och prestigelöshet. Lika fantastiskt som det kan vara kan det också bli jättedåligt med någon som inte tar hänsyn eller har förmågan att samarbeta.
 

gorgik9

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag är en gay man som deltagit i både trekanter och fyrkanter med andra killar. Men det var länge sen senast.
 

ChicoSouth

Aktiv medlem
Absolut- rekommenderas. Jag har haft trekant med ett par några gånger. Turades om att knulla frun, mannen var bi så dom turades om att suga mig.
 
Last edited:

martindalarna

Aktiv medlem
Haft trekant med inbjuden kille tillsammans med gamla ex. Gillar att knulla med andra och se tjejen njuta. Sen så blev jag inbjuden en gång av en jag kände att knulla hans tjej med honom och det kändes väldigt speciellt, kanske för det var första trekanten och att jag vart väldigt överaskad. Blev bara en gång och jag vet att hon inte gillade mig av nått skäl, varken före eller efter. Blev att runka några gånger med killen i alla fall.
 

MikeJ

Ny medlem
Många gånger, bättre än fyrkant faktiskt. Bäst är mmf där vi män är bs, då blir det många sköna kombinationer
Ffm är skönt med men då njuter jag mest att se kvinnorna leka med varandra (självklart deltar jag ju med)
 
O

openmindedXXX

Gäst
Flera gånger, både FFM och MMF.
Både i relation, där vi bjudit in tjej eller kille, vän och okända. Även som singel flertalet gånger.
Träffar ett par rätt regelbundet.
 
Kanske den vanligaste fantasin och då tänker jag hos män, två kvinnor.

Haft både 3 och fyrkant. Trekanterna helt klart bästa och samtidigt sämsta upplevelser. Haft flera med både två män och två kvinnor och allt handlar om kemi,samspelet och att allas förväntningar är ungefär de samma.
Men är mina erfarenheter bara.
 
Toppen