Stingray

Välbekant medlem
Kön
Man
Har lyckats få några analorgasmer genom prostatamassage. Några olika sätt sätt att koma åt den:

- en böjd dildo som min fru kör på mig med. Den är egentligen en g-stav av glas som funkar otroligt bra på henne men ibland också på mig..

- en dubbel analkula som har kulor i sig. Om jag skakar på mig när den är i så gör den underverk. Jag hade den i mig och bara skakade i kroppen så gick det. Nog bästa prylen.

- en kort lite böjd analplug som riktas mot prostatan. Finns speciella sådana. Kan funka

Det räcker inte att bara rota runt med dessa utan allt behöver masseras. Men idén är att när klimax börjar närmar sig så övergår man till bara med ordentlig prostatamassage och får då en utdragen och mycket stark orgasm. Det närmaste vi kommer kvinnornas fontänorgasm.
 

Sunnerunkarn

Ny medlem
Kön
Man
Jag får ofta orgasm när jag blir djupt knullad av min kks tjocka dase. Tror det hänger på att den är så grov eftersom jag inte alls fått den upplevelsen av andra killar med mycket mindre omkrets. Fantastisk känsla att få sådana orgasmer och känna hur sperman liksom rinner ur en om och om igen
 

AndreasN

Aktiv medlem
Kön
Man
Alltså, om jag fattat det rätt så runkar ni inte kuken samtidigt när ni jobbar för en analorgasm?
Själv får jag inget stånd av att pilla mig själv på prostatan.
 

slm804

Ny medlem
Kön
Man
Har använt flera så kallade "prostatastavar", men det är sällan de lever upp till den kategorin. Och det har ingenting att göra med "tydligt ollon" som en del tror, träffar inte staven/dildon rätt så spelar det ingen roll. Jag använder en 90-graders upphängningskrok som är 1 cm i diameter, från början till slut (alltså utan tydligt ollon) lätt att föra in och den är ställbar så att det kan hitta rätt, vilket den gör, tro mig.
 

peek84

Medlem
Kön
Man
Fick hem min första dildo idag.
Testade i duschen, vilken känsla.
Satt fast den på väggen och började leka med den med munnen.
Väldigt lik en riktig kuk, började så naturtroget som möjligt med att massera den, riktigt häftigt.
Öppnar sedan munnen för att börja leka med tungan lite lätt på ollonet för att sedan gå över till att suga lite lätt på det, vilken känsla
Provar att ta ollonet längre in i munnen för att sedan svälja hela kuken, långt ner i halsen mmm.
Det här är ju riktigt härligt, känner att jag måste få den i mig, kåt som faen nu, sätt den på golvet och börjar rida, och samtidigt runka min egen.
Rider fortare och fortare, vilken härlig känsla.
Kommer i en av mina skönaste orgasmer, bara pumpar på.
Nog det skönaste jag hittills varit med om.
Nu vill jag prova på "riktigt"
 

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Köpte en dildo i somras som gett mig några sköna prostataorgasmer,kan inte låta bli att fantisera om att bli knullad av en riktig kuk;)
 

snoppfjollan

Välbekant medlem
Ålder
35
Bara lyckats 2 gånger typ.. en vibrerande leksak underlättar ju... Mindre viktigt att komma, sålänge det är en skön kåt kuk som fyller upp mig så är jag glad:p

Men på ämnet... vibrerande leksak.. hih :)
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Bara lyckats 2 gånger typ.. en vibrerande leksak underlättar ju... Mindre viktigt att komma, sålänge det är en skön kåt kuk som fyller upp mig så är jag glad:p

Men på ämnet... vibrerande leksak.. hih :)
Lyckas heller inte riktigt, däremot kommer det en del försats.
https://www.erome.com/a/yP5hYCo7
Har kommit några gånger men då har jag runkat kuken intensivt.
https://www.erome.com/a/Fv0bbwOu
https://www.erome.com/a/9QVeMrcb
Fattar inte riktigt att kuken ska vara slak som Manya skriver, min kuk blir stenhård av kåthet. Men jag ska prova att fortsätta rida dildon även när det blir för intensivt...:p
Tycker kanske inte att det är jätteviktigt att få prostataorgasm men det ser otroligt skönt ut.
Sen njuter jag otroligt mycket av mina stora dildosar ändå:love:
 
Last edited:

oceanborn

Aktiv medlem
Kön
Man
När man kör med dildo eller vibrator, hur lång tid tar det innan orgasm kommer? I tid asså?
Om man känner att man petar på prostatan hela tiden. Försats kommer ju rätt fort från penis.
Jag har fått prostataorgasm en gång förut, men det var längesen.
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Nu har jag försökt i tre dagar att få anal orgasm med att bara använda dildo. Det är jätteskönt men det blir ingen utlösning utan intensivt runkande vilket iofs resulterar i en ruskigt skön orgasm, blir helt matt efter. Men skulle gärna lära mig att få en eller flera prostataorgasmer. Det ser så skönt ut:love:
 
Last edited:

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Intressant och informativt program i ämnet på SVT Play, Anal extas. Härligt att SVT vågar sig på den här typen av information.
 
Toppen