hur länge var de sen du ....

Skutt

Medlem
Kön
Man
Jag skäms aldrig över andra - har fullt upp med att skämmas över mina egna tillkortakommanden...

Däremot kan jag säga att om det är någon som är en stackare här - så inte är det skeda[}:)][}:)][}:)]

Det kan väl inte vara synd om dig, tjejen. Du är ju föremål för detta forumets alla killars (och en del tjejers) kåthet och åtrå. :pFast du kanske bidrar mer till våra fantasier än vi bidrar till dina....
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag skäms aldrig över andra - har fullt upp med att skämmas över mina egna tillkortakommanden...

Däremot kan jag säga att om det är någon som är en stackare här - så inte är det skeda[}:)][}:)][}:)]

Det kan väl inte vara synd om dig, tjejen. Du är ju föremål för detta forumets alla killars (och en del tjejers) kåthet och åtrå. :pFast du kanske bidrar mer till våra fantasier än vi bidrar till dina....

Om jag bara bidrar till hälften av den kåthet, som ni bidrar till min - så är ni riktigt kåta era snuskisar:cool:;)
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
hmm funderar...inte så länge sedan som jag hade sex...men nu har jag abstinens ju.
super jobbigt!!!!!!
Kanske bättre att bli nunna??ska fundera på det;)

KÅT..grrrr
 

Skutt

Medlem
Kön
Man

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Jag vill inte vara elak, men det finns nog inget kloster som vill ha dig. Bara kåta killar. :p;):p
hmmm jaja får väl ta dom då...men vars är dom...hallåååå

Och så plötsligt räknas man inte... Hrmf! [}:)]

hihihi det vet du att du gör;) puss på dig

Så dags nu! Hrmf!! Nu får du hitta nåt sätt att göra mig glad igen. Jag kan komma med några förslag om du saknar idéer... ;)
låt höra...ler
 

Skutt

Medlem
Kön
Man
Oooh! Var ska jag börja? Har ju såå många fantasier om dig! :p

Du skulle nog kunna börja med att ge mig en kyss. Sen slicka mig över hela kroppen. :p Efter det skulle jag nog kunna fundera på att eventuellt förlåta ditt grova övertramp. ;) Och då gissar jag att vi skulle kunna komma på några fler idéer tillsammans... :cool:
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Oooh! Var ska jag börja? Har ju såå många fantasier om dig! :p

Du skulle nog kunna börja med att ge mig en kyss. Sen slicka mig över hela kroppen. :p Efter det skulle jag nog kunna fundera på att eventuellt förlåta ditt grova övertramp. ;) Och då gissar jag att vi skulle kunna komma på några fler idéer tillsammans... :cool:
men har du fantasier...om mig:oops: kunde jag väl aldrig tro.;)

förslaget lät som en bra början..vet att jag vill göra mer med dig:p

:love::love:
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
I morse då jag valde att öppna mitt hårda paket:) väckte in sambo med en avsugning som slutade i sex där han sprutade i mig:p
 
Toppen