hur länge var de sen du ....

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
jag hade en ganska rolig snabbis idag:
frugan var på lite surmulet humör, helt oförtjänt tyckte jag så jag jag undrade vad som saknades?!

"vet inte.."
-du kanske vill behöver lite ..... *blink* *blink*
"kanske det.. släng ut ungarna då, hehe..."

det rann såklart ut i sanden eftersom man inte slänger ut ungarna bara sådär
men efter en timme drygt så blev jag tvungnen av andra anledningar att skicka ut dem

då vände jag mig till frugan
-ska vi!?
" OK"

vi hann, inga barn som kom hem under tiden:D

en snabbis gjorde både henne & mig glada... haha
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
jag hade en ganska rolig snabbis idag:
frugan var på lite surmulet humör, helt oförtjänt tyckte jag så jag jag undrade vad som saknades?!

"vet inte.."
-du kanske vill behöver lite ..... *blink* *blink*
"kanske det.. släng ut ungarna då, hehe..."

det rann såklart ut i sanden eftersom man inte slänger ut ungarna bara sådär
men efter en timme drygt så blev jag tvungnen av andra anledningar att skicka ut dem

då vände jag mig till frugan
-ska vi!?
" OK"

vi hann, inga barn som kom hem under tiden:D

en snabbis gjorde både henne & mig glada... haha
----------------
Ha,ha.. det där har man allt praktiserat när ungarna var små! Men som sagt det funkar inte så bra med tonåringar :)!Dom slänger man inte ut bara så där...

Men senaste sexet var nog drygt en vecka sedan:(!
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
I morse då jag valde att öppna mitt hårda paket:) väckte in sambo med en avsugning som slutade i sex där han sprutade i mig:p

aldrig fel med hårda packet... haha

Nej exakt:p använde killens hårda paket i hallen nu för 5 minuter sedan stående mot väggen svankande med baken mot honom......och han som bara var på väg till duschen....;) han höll mina nakna bröst i sina händer, jag kom ganska omgående:oops: men efter ett tag kände jag de välbekanta ryckningarna i musen då hans mage drog ihop sig och han sprutade i mig:p han är nu i duschen och jag sitter här nynerkladdad på en handduk.....naken.
 

erka10

Medlem
Kön
Man
intressant tema det där med barn...

vi har inga barn (än) men hur får ni som har det ihop det med sexet? när och hur skapar ni tillfällen att knulla? vore intressant om någon med erfarenhet ville bertätta.
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
intressant tema det där med barn...

vi har inga barn (än) men hur får ni som har det ihop det med sexet? när och hur skapar ni tillfällen att knulla? vore intressant om någon med erfarenhet ville bertätta.
------------------
Det där beror på åldern. Men man lär sig undan för undan hur man skall få till det med frun/sambon utan att ungarna stör. Mycket handlar det om att fånga tillfället i flykten.och även planera i bland. En godispåse framför videon eller favoritbarnprogrammet. Passa på när dom är hos kompisar. Ta ledigt från jobbet samtidigt nån gång, medan ungarna är på dagis/ i skolan. Uppfinningsrikedomen blir stor, jag lovar!
Men allt det där ar ju lite av sporten så att säga, det löser sig!
Lycka till!
 
Toppen