Hur många av er andra är beredda att omsätta era fantasier irl?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
... är beredda att omsätta alla era fantasier irl?
Jag har massor av fantasier som gör mig galet kåt men ingen av alla mina fantasier skulle jag vilja omsätta i praktiken!
Kanske är jag fantasilös?
Men frågan jag ställer: Har du en fantasi som du gärna skulle omsätta till praktisk handling?

Berätta gärna i så fall
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Det är ju det som är meningen med en rubrik som inte avslutas på annat sätt än just tre prickar - den ska sätta fantasin i rörelse ;)

Clickbait är ett ord jag inte hört eller sett förr men det stämmer ju :LOL:


Och sedan var ju inte min rubrik på något sätt likt Aftonbladet och Expressen där man måste läsa ungefär sjuttioelva sidor för att förstå vad rubriken syftar till!

Räcker att läsa den första raden i min trådstart! Så nu blev det plötsligt lite kaka på kaka när man börjar läsa (Om man nu lockas att klicka även efter att rubriken ändrats ;) )

Men jag läser och lär ...

Kanske får börja att skapa rubriker som innehåller "Så sugen NU - är du" ;):p
 
Last edited:

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Jag som ofta fantiserar om hur en främling kliver in i duschen eller att en massör börjar göra saker med mig som jag inte beställt eller att en hantverkare kommer på besök och utför allehanda sysslor :p skulle aldrig drömma om att vilja omsätta mina fantasier till irl

Men en fantasi om hur jag bestämmer möte med en total främling som jag bara chattat med innan, skulle jag nog vilja omsätta i praktiken ifall jag kände mig tillräckligt trygg och säker på honom ;)
 

Krögare50sthlm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag som ofta fantiserar om hur en främling kliver in i duschen eller att en massör börjar göra saker med mig som jag inte beställt eller att en hantverkare kommer på besök och utför allehanda sysslor :p skulle aldrig drömma om att vilja omsätta mina fantasier till irl

Men en fantasi om hur jag bestämmer möte med en total främling som jag bara chattat med innan, skulle jag nog vilja omsätta i praktiken ifall jag kände mig tillräckligt trygg och säker på honom ;)
Har en gång träffat en tjej efter vi chattat, hon trillade förbi min krog då jag jobbade. Vi höll kontakt via kik, sen fick jag hotell och rumsnr med en uppmaning att skynda mig på. Kan fortfarande dagdrömma om den träffen.
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag som ofta fantiserar om hur en främling kliver in i duschen eller att en massör börjar göra saker med mig som jag inte beställt eller att en hantverkare kommer på besök och utför allehanda sysslor :p skulle aldrig drömma om att vilja omsätta mina fantasier till irl

Men en fantasi om hur jag bestämmer möte med en total främling som jag bara chattat med innan, skulle jag nog vilja omsätta i praktiken ifall jag kände mig tillräckligt trygg och säker på honom ;)
Du menar något i stil med det jag vågade mig på för ett par år sedan? Alltså det som finns i trådarna i underforumet sexminnen?
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Har en gång träffat en tjej efter vi chattat, hon trillade förbi min krog då jag jobbade. Vi höll kontakt via kik, sen fick jag hotell och rumsnr med en uppmaning att skynda mig på. Kan fortfarande dagdrömma om den träffen.
Låter ju både spännande och härligt!

Att mötas första gången på ett neutralt ställe med andra människor, typ en krog, är nog ett första steg jag också skulle våga ta
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Det finns ju ett mellanläge också: att berätta en fantasi för nån annan är ju ett sådant....
Helt sant :giggle:

Då skulle jag dessutom kunna träna på att uttrycka min kåthet med ord i samma veva


Lika bra att fråga @challe direkt eftersom jag känner mig osäker! Om jag skulle vilja dela någon av mina fantasier här på forumet. Vilken kategori/rubrik passar bäst att dela den under?
 
Last edited:

Krögare50sthlm

Välbekant medlem
Kön
Man
Låter ju både spännande och härligt!

Att mötas första gången på ett neutralt ställe med andra människor, typ en krog, är nog ett första steg jag också skulle våga ta

Jo det var enormt pirrigt, hon var dessutom mer erfaren och långt mer”lös” än jag dittills hade varit. Tillägget på rumsnumret var”jag håller på att ramla av stolen av kåthet, har två geishakulor som du får ta ut när du kommer”
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Helt sant :giggle:

Då skulle jag dessutom kunna träna på att uttrycka min kåthet med ord i samma veva


Lika bra att fråga @challe direkt eftersom jag känner mig osäker! Om jag skulle vilja dela någon av mina fantasier här på forumet. Vilken kategori/rubrik passar bäst att dela den under?
Dela dem privat med mig så kan du få råd om du ska lägga dem i "sexnoveller" och låta det vara en fantasi eller om vi ska ses och genomföra så de kan ligga i "Sexminnen".
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Dela dem privat med mig så kan du få råd om du ska lägga dem i "sexnoveller" och låta det vara en fantasi eller om vi ska ses och genomföra så de kan ligga i "Sexminnen".
Nice try my love ;)
Men du får nog jobba lite mer för att få mig att vilja/våga ses
 

Thomasstor

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag som ofta fantiserar om hur en främling kliver in i duschen eller att en massör börjar göra saker med mig som jag inte beställt eller att en hantverkare kommer på besök och utför allehanda sysslor :p skulle aldrig drömma om att vilja omsätta mina fantasier till irl

Men en fantasi om hur jag bestämmer möte med en total främling som jag bara chattat med innan, skulle jag nog vilja omsätta i praktiken ifall jag kände mig tillräckligt trygg och säker på honom ;)
Anonymsex kan vara alldeles galet spännande och fantastiskt. Har några sköna sådana upplevelser genom årens lopp, men man ska så klart vara väldigt försiktig och säker på sin sak, kanske särskilt som kvinna. Det är lätt att råka illa ut.
 

Yokie82

Aktiv medlem
Kön
Man
Min fantasi, som jag har just nu i skrivande stund, och inte bara då :), är gemensam onani med en tjej/kvinna. Framför en porris, helst amatörporr, men kvinnans önskemål beaktas också. Beredd att genomföra denna fantasi i verkligheten närsomhelst.
Har också samma fantasi, gemensam onani och man får enbart röra sig själv men titta på den andra :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen