Hur många av er andra är beredda att omsätta era fantasier irl?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Skinnfri

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har haft lyckan att få uppleva flera av mina fantasier i verkligheten. Några höll inte att prövas medan de flesta faktiskt blev en mysig upplevelse.
Men tänk efter före. Många saker gör sig bäst som fantasier.
Jo, jag tillhör också de lyckligt lottade som har fått leva många fantasier. Ibland har verkligheten slagit fantasin. I vissa fall har man blivit besviken men då har jag bara skrattat åt det hela och gått vidare en erfarenhet rikare.
 

AndLargbg

Aktiv medlem
Tyvärr inte. Alla fantasier skall nog stanna vid en fantasi.
Men visst har man fantiserat om en ung brud och har möjlighet att sno hennes trosor är det ju iaf en bit på vägen.
Sen fantiserar jag om att blotta mej men brukar stanna vid att man runkar i skogen där folk kan se men ändå inte se liksom.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Tyvärr inte. Alla fantasier skall nog stanna vid en fantasi.
Men visst har man fantiserat om en ung brud och har möjlighet att sno hennes trosor är det ju iaf en bit på vägen.
Sen fantiserar jag om att blotta mej men brukar stanna vid att man runkar i skogen där folk kan se men ändå inte se liksom.
Men fantasier är ju inte med automatik sådan som är förbjudet eller inte går att förverkliga. Det kan likaväl vara en skön fantasi om att ha sex med frun…
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Fan då!

Trodde mitt standardtrick skulle fungera. Får bli lite mer kreativ då.
Åtminstone lite bättre än
Anonymsex kan vara alldeles galet spännande och fantastiskt. Har några sköna sådana upplevelser genom årens lopp, men man ska så klart vara väldigt försiktig och säker på sin sak, kanske särskilt som kvinna. Det är lätt att råka illa ut.
Påminn mig om att du skrämde mig
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Det verkar som vi fått in en till som ska förstöra trådarna. @man70 Kontakter tar man bara i kontaktforumet. Flera som klagar på att du förstör här.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen