Hur många får orgasm när ni är här på onanera??

j.anne

Medlem
Kön
Man
Hej på er kära onani vänner. Jag har en liten fundernig på hur många som får orgasm när ni är här inne. Jag får en orgasm varje gång jag går in här, kan inte hålla mina händer i från min hårda kuk när jag kommer in på denna härliga sida.
Så hur många får orgasm när ni kommer in här??
 

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
jag har aldrig fått orgasm när jag är på denna sida. mycket pga att det jag tänder på inte diskuteras här.
Men däremot av nån outgrundlig anledning kollar jag endå in sidan nästan varje dag flera gånger och då oftast när jag har stånd.:)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Det händer;):p

Ibland medan jag är inloggad här och ibland efter...
 

hälsingetös

Medlem
Kön
Kvinna
Inte just pga att jag är här på sajten, men klickar för det mesta mig vidare till diverse sexsajter/filmsajter och då kan det bli nånting...
 

j.anne

Medlem
Kön
Man
Mmmmm vi är några som får en härlig stund när vi är här inne, eller går vidare till andra härliga sidor. Onanera och njut vänner.
 

runkfantom

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja, det brukar nog bli att man tar fram kuken och drar av en sats när man är inne här. Just nu står kuken som ett spjut och väntar på att jag skall dra förhuden fram och tillbaka över ollonet i några sista snabba hårda tag innan den får lämna från sig sin sperma. Så blir det att med en handduk torka av skärmen och kuken.
 

Lizas

Medlem
Ålder
53
Kön
Kvinna
Jag blir alltid så kåt när jag är inne här och läser och då kan jag inte låta bli att smeka mig, ibland medan jag är inne på sidan, ibland tar jag fram dildon och leker med liggandes på sängen lite senare.... eller smiter in på toan om jag är på jobbet då ;)
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
jo, det händer ibland. Mest när man sitter och snackar lite snusk med någon och hetsar varandra. :p
 

rakad & naken

Medlem
Kön
Man
Ja men visst händer det. Att titta in här är ju en del av njutandet och runkandet. Ibland händer det att det går för en när man läser något riktigt härligt inlägg eller meddelande. Ibland tittar man in, kåtheten växer på sig, o sen går man vidare till någon annan sajt, kanske cam på cam4.com, eller så chattar man med någon på msn.
Ibland kan en kontakt här leda till skön telefonsex, msn-sex, eller camsex, ibland även till irl-sex.
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Nej, det här är väl ett diskussionsforum... Runka kan man göra framför porr isåfall
 

runkfantom

Välbekant medlem
Kön
Man
jag runkar alltid min kuk när jag e här...:p

För någon vecka sedan fick jag orgasm bara av att sitta och läsa här och titta på bilderna. Jag behövde inte ens röra vid kuken. Det har väl inte hänt sedan tonåren annars.
 
Toppen