Hur många har folk haft sex med?

Kön
Man
Hur många har alla här på forumet haft sex med? o va tror ni är medel för en människa i livet?
har ni haft sex med så många ni velat eller känner ni att ni har haft sex me för få/för många?
 

Tjorvan

Ny medlem
Kön
Man
Jag har nog haft sex med alldeles för många. Men det är länge sedan nu:) Ångrar inget jag gjort och utslaget på de 20 år som jag haft sex så är det inte så många med tanke på att jag varit singel den mesta av tiden. Hur många har jag då haft sex med? Ärligt talat så vet jag inte. I 20 års åldern hade jag legat med ca: 30 killar och haft sex med ytterligare några. Då tyckte jag att det var förskräckligt många och slutade därför att räkna. Självklart har jag hunnit med några till sedan dess. Är 34 år nu.
 

Lund24

Medlem
Kön
Man
Varit ihop med min tjej sen jag var 20 (är 25 nu)... Har haft sex med 12-15 tjejer innan dess.

För få eller för många? Ingen aning... Det bästa sex jag har haft har jag med min sambo så de andra känns kanske lite "onödiga" men å adra sidan, jag hade kanske inte vetat hur bra sex jag hade om jag inte hade testat flera?
 

Kawaman

Välbekant medlem
Kön
Man
Har ingen riktig koll, men jag tror att det närmar sig 100. Och det enda jag ångrar är att jag skulle velat ha haft sex med betydligt fler och gärna gjort fler galna saker :p
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Fullbordat sex ansikte mot ansikte endast med två partners. Hade gärna haft mer sex i livet, men funkar inte så bra med tillfälliga förbindelser, utan tar lång tid på mig att bli bekväm nog att kunna vara intim.
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Har inte räknat.
Har haft de sextillfällen som jag velat ha...
Aldrig gjort något mot min eller någon annans vilja.
Så varför räkna??
Njut, då tillfälle ges istället!:):):)
 
L

Libido79

Gäst
Slutade räkna efter 50, och det var ett tag sen.. men runt 60 känns väl rimligt.
 

HasseGbg2

Aktiv medlem
Ålder
64
Kön
Man
Försökt räkna efter och kommit fram till att jag har knullat med 21 tjejer och blivit runkad eller avsugen av ytterligare 12. Dessutom sugit av en ett år äldre kille några gånger när jag var väldigt ung och fortfarande var oskuld när det gäller tjejer. Kan inte garantera att jag kommit ihåg alla dock.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag är 65 nu. Före 45 års ålder hade jag bara haft sex med en (1) kvinna. Efter 45 en handfull kvinnor och okänt antal män, om jag räknar med att som sugit i gloryhole....
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har faktiskt ingen aning… Det enda jag vet är att det inte är tillräckligt många.
Jag är ju singel nu och tänker inte vara sexlös tills jag dör :LOL:
 

storrunkan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Helt klart alldeles för få - landar någonstans mellan 15 till 20 - nuförtiden så skulle jag gärna bättra på statistiken lite . . .
 

Bikerman

Medlem
Kön
Man
Under tiden som gift så var det ju bara 1 till å börja med. Efter några år som swingers så tillkom några stycken och efter skilsmässan är det bara 1 så totalt 11 st. Antalet är inte det viktigaste utan hellre hur många gånger i veckan som man får dela en sexuell njutning med någon annan. Tyvärr alldeles för sällan numera.
 
Toppen