Kändisar som onanerar?

jooonas

Ny medlem
Kön
Man
Tänder extremt mycket på att faktiskt VETA att en tjej onanerar ibland. Vet att dom flesta gör det ibland eller har gjort, men är en jäkla skillnad för mig att faktiskt veta. Kan handla om vänner som avslöjat det nångång eller liknande. Även kändisar som nångång avslöjat, hintat osv att de faktiskt brukar onanera. Ännu mer om man vet hur ofta eller hur dom gör :)

Så min fråga, vilka kända tjejer har sagt vid nåt tillfälle att dom faktiskt onanerar? Bianca Ingrosso är ett exempel, och Zara Larsson. Finns det fler? Vilka? ;)
 

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
Finns ju många internationellt men Svenska är väl lite svårare att komma på (n). Men jag håller med om att det är häftigt att veta...
 

Kalle_L

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man
Kommer att tänka på Björn Ferrys biografi där han berättar om ett tillfälle då Charlotte Kalla avslöjar för honom att hon onanerat kvällen innan.
Man skulle verkligen vilja se på när hon njuter så med sig själv…
 

Mattias1969

Aktiv medlem
Ålder
55
Kön
Man
Tänder extremt mycket på att faktiskt VETA att en tjej onanerar ibland. Vet att dom flesta gör det ibland eller har gjort, men är en jäkla skillnad för mig att faktiskt veta.

Spännande ämne. Har tyvärr inte något att bidra med men jag håller med dej fullständigt att vetskapen bidrar betydligt. Att ”alla” onanerar ger jag inte mycket för. Då är ett faktiskt erkännande 1000 gånger mer spännande.
 

Kawaman

Välbekant medlem
Kön
Man
Tänder extremt mycket på att faktiskt VETA att en tjej onanerar ibland. Vet att dom flesta gör det ibland eller har gjort, men är en jäkla skillnad för mig att faktiskt veta. Kan handla om vänner som avslöjat det nångång eller liknande. Även kändisar som nångång avslöjat, hintat osv att de faktiskt brukar onanera. Ännu mer om man vet hur ofta eller hur dom gör :)

Så min fråga, vilka kända tjejer har sagt vid nåt tillfälle att dom faktiskt onanerar? Bianca Ingrosso är ett exempel, och Zara Larsson. Finns det fler? Vilka? ;)
Har för mig att Cameron Dias har nämnt att hon är en flitig onanist :p
 

jooonas

Ny medlem
Kön
Man
Kommer att tänka på Björn Ferrys biografi där han berättar om ett tillfälle då Charlotte Kalla avslöjar för honom att hon onanerat kvällen innan.
Man skulle verkligen vilja se på när hon njuter så med sig själv…

Är det så?? Jag uppfattade den grejen som nåt skämt som Ferry sagt bara..? Var står det att hon faktiskt berättat för honom att hon onanerat??
 
  • Gilla
Reactions: JBE

Kalle_L

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man
Är det så?? Jag uppfattade den grejen som nåt skämt som Ferry sagt bara..? Var står det att hon faktiskt berättat för honom att hon onanerat??

Enligt boken tipsade han Charlotte om att onani var bra för immunförsvaret och dagen efter så lät hon förstå att hon följt hans råd.
Sedan vad som är sant eller inte, men så står det i alla fall.
 
Toppen