Kändisar som onanerar?

Smålandsman

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag vet inte om man kan kalla henne kändis, men Rebecca Vinterbarn Elg, som hon hette som ogift, berättade en gång i det program hon ledde i P3, att hon inte kunde onanera när hennes hund var i samma rum. Hon behövde stänga ute den för att vara ensam en stund.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag vet inte om man kan kalla henne kändis, men Rebecca Vinterbarn Elg, som hon hette som ogift, berättade en gång i det program hon ledde i P3, att hon inte kunde onanera när hennes hund var i samma rum. Hon behövde stänga ute den för att vara ensam en stund.

Både hon och hunden...
https://www.google.com/search?q=reb...AQ&biw=600&bih=960&dpr=2#imgrc=QDhN1902FxjGwM

Jag förstår henne, absolut
Brukade stänga ute huskatten när jag skulle...
Ville inte ha någon som tittar nyfiket på en..
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
"Halle Berry
Ask her anything — really! Halle Berry is up for talking about sex, and if you need proof, just check out her recently relaunched Bash and Booty video series. She detailed her first orgasm, at age 11: “I remember my first orgasm,” she said in the video, “and I did it to myself.” She continued, “I was diddling, and I was figuring out my sexuality, like most girls.”"
 

jooonas

Ny medlem
Kön
Man
"Halle Berry
Ask her anything — really! Halle Berry is up for talking about sex, and if you need proof, just check out her recently relaunched Bash and Booty video series. She detailed her first orgasm, at age 11: “I remember my first orgasm,” she said in the video, “and I did it to myself.” She continued, “I was diddling, and I was figuring out my sexuality, like most girls.”"

Gillar absolut sånt! Fler liknande??
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Läste att Drew Hollywood stjärna inte haft sex sedan 2016. Undrar om hon onanerar när hennes två döttrar inte är hemma. Skulle misstänka det att man inte vill hoppa i säng är en sak, men hon är ju inte jättegammal och leva många år utan att komma skulle nog många tycka var frustrerande.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag såg på tv för längesedan ett program där Cindy Lauper talade om onani med Dr Ruth, även om Cindy inte sade det var det vad hon menade Dr Ruth talade ju mer klarspråk.
Förstår inte problemet jag gör det i genomsnitt varje dag så varför inte kändisar bra att Kalla erkände. De som är förebilder för unga kvinnor kan ha ett visst ansvar.
 

jooonas

Ny medlem
Kön
Man
Ingen mer med lite rolig info om kändisar som onanerar..? Nån info som läckt ut nånstans, nån som erkänt eller kanske till och med nån läckt bild eller video? ;)
 
Toppen