K. Som i kåt kusin...

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Kom nu i håg ett minne till . Varvpå 90 tal jag hade just flyttat hemifrån . En helg ringde min kusin från Karlskoga , vi var bögge dryga 20 år , han skulle på en koncert i stan o frågade om han fick låna soffan . Jag lade mig tidigare. Var ej vaken Nör han kom hem o lade sig i soffan . Nästa dag som. vanligt en tur på stan. Sedan åkte han hem. När han åkt o jaf tog in töcke m.m Såg jag klassiska. Bitar av hushållspapper på golvet , som ännu var svagt fuktiga. lite spännande han legat dör o runkat. Medans jag sov . Han var väkutrustad åtminstone slak som jag hade sett honom innan.
 

storrunkan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Jag har haft en del sexuella övningar med flera av mina kvinnliga kusiner.

Detta är nu preskriberat och glömt, vi var väl i de tidiga tonåren när vi började leka med varandra.

Det blev aldrig några knull - men då de var minst lika kåta som jag var - så fick jag pulla, slicka och fingerknulla deras härligt våta små fittor.

Och de runkande mer än gärna min hårda kuk - tyvärr så vågade ingen av dem suga av mig.

Nåja, detta är som sagt typ 40 år sedan, och vi har numera väldigt sporadisk kontakt - men härligt kåta minnen blev det . . .
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Som jag berättat i en annan tråd satte jag mitt ollon mot min kusins klitoris och gnuggade lite. Vi var inte könsmogna och visste inte hur man gjorde. Att den skulle in i hålet visste inte jag min kusin misstänkte det men det var ju skönt med att gnugga klitorisen. Var ju så hon gjorde när hon onanerade har smekte sig mellan benen så länge hon kan minnas.

Var hemma och tog hand om kusinens katter hon var bort rest över valborg.
I tvättkorgen fanns inga trosor med det fanns tv bh-ar. En var lite mindre nog mitt kusin barn, den andra större var säkert min kusin. Luktade på den luktade kvinna jag fick ett kraftigt stånd och utan att jag rörde mitt stånd fick jag en kraftig utlösning över bh-n. Jag skämdes men tvättade sedan båda bh-arna. Det upptäckte så klart min kusin frågade varför. Nu erkände jag att jag blivit upphetsande av hennes bröst.
Först blev hon chockad sedan arg kallade mig pervers. När hon lugnat ner sig log hon och sade att det var smickrande männen brukar inte tända på mina bröst som tidigare. De kommer inte få se dem igen nu när jag vet vilken påverkan det har på dig.
Kusinen frågade om jag tände på hennes dotters bröst, de har jag aldrig sett sedan de började växa men, nej hon är 19år nu men där går gränsen, sett dottern växa upp födelsedagar och andra högtider mm.
Dottern påverkar mig inte de minsta, kart jag älskar dottern men inte på det sättet.
Min kusin tycker jag så klart om men detta som hände var ju en kvinnas stora bröst, vill inte och skulle aldrig ha sex med kusinen på riktigt.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Var hemma och tog hand om kusinens katter hon var bort rest över valborg.
I tvättkorgen fanns inga trosor med det fanns tv bh-ar. En var lite mindre nog mitt kusin barn, den andra större var säkert min kusin. Luktade på den luktade kvinna jag fick ett kraftigt stånd och utan att jag rörde mitt stånd fick jag en kraftig utlösning över bh-n. Jag skämdes men tvättade sedan båda bh-arna. Det upptäckte så klart min kusin frågade varför. Nu erkände jag att jag blivit upphetsande av hennes bröst.
Först blev hon chockad sedan arg kallade mig pervers. När hon lugnat ner sig log hon och sade att det var smickrande männen brukar inte tända på mina bröst som tidigare. De kommer inte få se dem igen nu när jag vet vilken påverkan det har på dig.
Kusinen frågade om jag tände på hennes dotters bröst, de har jag aldrig sett sedan de började växa men, nej hon är 19år nu men där går gränsen, sett dottern växa upp födelsedagar och andra högtider mm.
Dottern påverkar mig inte de minsta, kart jag älskar dottern men inte på det sättet.
Min kusin tycker jag så klart om men detta som hände var ju en kvinnas stora bröst, vill inte och skulle aldrig ha sex med kusinen på riktigt.
Hur kunde hon komma på att du tvättat dem?
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Du skulle ju lagt tillbaka dem där du tog dem...
Kunde ju inte lägga tillbaka den full med min intorkad sperma, bättre att tvätta och erkänna. Kusinen är ju så erfaren att hon vet hur sperma luktar och ser ut. Att jag tillfredställer mig själv bryr hon sig inte om men vill inte att det är med henne i tankarna. Var inte det heller men blev väldigt upphetsad av hennes bröst vet inte varför kanske för att det är förbjuden frukt.
På en badstrand kan man ju se många bröst utan att bli upphetsad.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Kunde ju inte lägga tillbaka den full med min intorkad sperma, bättre att tvätta och erkänna. Kusinen är ju så erfaren att hon vet hur sperma luktar och ser ut. Att jag tillfredställer mig själv bryr hon sig inte om men vill inte att det är med henne i tankarna. Var inte det heller men blev väldigt upphetsad av hennes bröst vet inte varför kanske för att det är förbjuden frukt.
På en badstrand kan man ju se många bröst utan att bli upphetsad.
Jo, jag förstår. Men jag hade nog torkat av kladdet, kanske tagit något fuktigt och 'tvättat' av dem. Det torkar fort och var hon borta hela Valborgshelgen så hade de torkat i tvättkorgen. De skulle ju ändå tvättas. Om du torkat av sperman så hade hon inte sett det heller, och torkad sperma doftar inte....
Jaja, nu är det gjort och lite häftigt ändå att hon vet att du tände på hennes bröst....
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jo, jag förstår. Men jag hade nog torkat av kladdet, kanske tagit något fuktigt och 'tvättat' av dem. Det torkar fort och var hon borta hela Valborgshelgen så hade de torkat i tvättkorgen. De skulle ju ändå tvättas. Om du torkat av sperman så hade hon inte sett det heller, och torkad sperma doftar inte....
Jaja, nu är det gjort och lite häftigt ändå att hon vet att du tände på hennes bröst....
Nu är det gjort försöka gå vidare och tända på andra kvinnor som jag inte är släkt med.
Klart jag tycker om min kusin och hennes barn har fått fyra tyvärr avlid hennes första dotter efter bara någon vecka. Men släkten väljer man ju inte men kan ju inte tänka mig att ha sex med min kusin på riktigt, de vill jag inte och absolut inte min kusin.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Min jämnåriga kvinnliga kusin var en av mina runk fantasier när jag började i 9-10års åldern.
De ända kvinnor eller var väl snarare flickor nakna var kusinen och min lillasyster.
Det ändrades rätt snart till andra kvinnor när jag två månader senare hittade pappas porrtidningar, det vet i pappas rum men det vara mamma som brukade köpa dem.

Min kusins bröst är just nu en av mina runk fantasier. Var hemma hos henne hon bytte om hon är som jag 51år, men vilka stora vackra bröst hon har. Såg dem ofta när vi var mycket yngre men inte de senaste åren. Men bara en fantasi att jag skulle få smeka och kanske komma över hennes bröst det kommer ju aldrig att hända. Skulle nog inte heller vilja göra det på riktigt.

Har en även mycket äldre kusin som jag såg byta om, jag var väldigt ung hade inte börjat smeka mig själv. Men jag såg henne naken gjorde mig kåt även om jag själv inte visste vad det var, men fick en konstig känsla. Lämnade snart henne ensam, tror inte hon vet att jag såg henne och jag förstod nog att man inte skall spionera och absolut inte på släkten. Jag vet nu att det är lagligt med kusiner i Sverige, men för mig känns det väldigt fel utom i fantasin.
 
Last edited by a moderator:

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har även en äldre kusin hon är mycket äldre än mig, hon var väl ungefär 20år när jag började intressera mig för tjejer. Såg henne duscha hos mormor och morfar som hon kallade farmor och farfar. Att jag bodde där visste hon men inte att jag smygtittade när hon duschade. Jag vad väl 7-8år brösten hade jag sett innan men nu såg jag hennes håriga triangel som hon smekte, nej inte helt rätt hon tvättade den. Jag fick ett kraftigt stånd att jag blev kåt visste inte var det var men hade lärt mig hur jag skulle lösa det. Fick snabbt en torrorgasm smekte ståndet lära mig runka visste jag inte ännu men kunde få en liten pirrande orgasm. Även kusinens badlakan var upphetsande.
Att lukta på underkläder som jag också gjorde var några år senare skulle så det gjorde jag aldrig, med denna kusinen. Tyckte han hade vackra bröst och en underbar vuxen kvinnas underliv, men hade inte så mycket att jämföra med. Några tjejer hade visat sina fittor om det fick se mitt ofta hårda stånd, men det var i min ålder inget eller väldig lite hår. När de blev äldre 9-10år blev det mer diskreta kunde möjligtvis visa de knoppande brösten men inte mer.
 

wonka

Aktiv medlem
Ålder
61
Kön
Man
Det är märkligt vad kusiner kan sätta i gång en, Har också ett minne från min ungdom. Jag har träffat henne väldigt mycket under uppväxten. På sommaren var vi alltid på sommarstället i hop med min moster, och vi träffade på kallas under året. Hon var lång ,fin kropp och så hade hon långt hår. Från sommar till sommar så hände det ju lite med henne. såg ju att det började växa ut lite bröst och hon blev mer och mer en färdig kvinna. Jag tittade ofta på hennes bröst, och framför allt på sommaren då vi gick och badade. Jag var runt 15 när det hände. Min kusin är tre år äldre än mig. Jag var på besök hos min moster. Efter att jag varit där en stund så var moster tvungen att åka iväg på ett ärende. Jag blev kvar där med min kusin som vid den tiden hade fåt en riktigt trevlig kropp. Hon hade ett par riktig härliga bröst ,en fin liten rumpa. Vi satt och pratade hon och jag en stund, när hon frågar, kan jag hopa in i duschen. Hon försvinner in på badrummet och jag hör att hon duschar. Jag får just då lite fantasier i mitt huvud om hur hon ser ut där inne naken. Det blir lite styvt i mina byxor av dom tankarna. Hör att vattnet stängs av och det blir tyst. Sedan hör jag att dörren till badrummet öppnas. Då smyger jag fram för att kanske få se henne naken. Jag fick se henne men hon hade redan fått på sig sina trosor, men ingen bh på sig. Då fick hon så klart syn på mig. Men står du där och smyger....... mmm var det ända jag fick fram. Kom hit sa hon då. Vill du känna på mina bröst frågar hon och jag kan ju inte få fram ett jaaaaa. Hon tar tag i min arm och lägger min hand på ett av brösten. Kläm på bröstet sa hon då till mig. Jag klämde och kände samtidigt att hennes nippel blev styv i handen en sådan känsla. Ta på båda mina bröst och det gjorde jag. Då frågar hon om jag vill suga på hennes bröst. Hon håller upp bröstet så att jag kan få in nippeln i munnen. Då stönar hon till och jag ser hur hon smeker sitt andra bröst. Nu är min kuk redigt styv och det känns jobbigt. Då känner jag en hand utanpå byxan som tar på min hårda kuk. Den är hård sa hon och skrattade lite. Vill du se där nere? gärna. Hon tar av sig sina trosor och där står hon naken framför mig. Hon har en fin hårig fitta "det var så på den tiden" hon säger att du får ta på den om du vill. Så fortsatte det en stund. Vi tog på varandra. Hon fick ut min kuk och runkade den och jag fick stoppa in ett finger i fittan och sedan fick jag även slicka henne. Jag kom i hennes hand och jag tror att även hon kom när jag slickade fittan. Det blev bara den gången, men ett sådant minne. Tack kusinen!!!
 
Toppen