Killar och anal-sex

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Jag har experimenterat analt i femton år. Har bara lyckats med några små sprutt när jag lekt själv. Med tjejens strap är jag konstant hård vare sig hon runkar mig eller inte. Däremot har jag lyckats komma hands free med en kille en gång, när han knullade mig riktigt hårt och snabbt bakifrån.

Nu när tjejen var gravid så började hon plötsligt älska anal stimulans. Det gick så långt så att hon till och med ville att jag skulle knulla henne, så det har jag hunnit med tre gånger på ett par månader. Två av dem sprutade jag i henne. Och sist pratade vi om att det hade vart härligt med en extra kuk så hon kunde få en riktig DP. Får fortsätta nära den fantasin om hon fortfarande är sugen på analt efter återhämtning efter födsel, hon sprack ju lite tyvärr. Och om hon fortfarande vill så ska jag lobba för en bisexuell kille så jag kan få ge och ta emot lite manlig njutning också. Min högsta dröm med tjejen.
 
M

MrTom - UPPSALA

Gäst
En gång på Manhattan så sög en gubbe mig och samtidigt pullade han mig i analen, fick en härlig orgasm och han tog emot allt som jag sprutade! Fick verkligen smak på den kombinationen att bli sugen och pullad samtidigt, försökte några veckor senare på samma ställe att bli påsatt och sugen samtidigt. Stod vid övre sugbänken och väntade och snart hade jag en skön mun runt min kuk, med byxorna nere vid anklarna så blottade jag min stjärt och hoppades att nån skulle komma och förverkliga min önskan. Efter en stund kände jag hur nån smekte min stjärt och särade på skinkorna, snart hade jag ett välsmort finger i analen som följdes av två. Kände hur en hård kuk började leta sig fram mellan skinkorna och jag försökte svanka så att han skulle komma åt att tränga in i mig, snart hade han passerat yttre och inre ringmuskeln och sakta började han knulla mig. Till att börja med gjorde det ont men snart övergick det till en njutning som var underbar, när ollonet började massera prostatan så infann sig en otroligt skön känsla och min orgasm kom snabbt och var ovanligt kraftig. Min påsättare kom precis efter min orgasm och han fyllde min anal med varm sperma, min sperma blev väl omhändertagen av min kuksugare och upplevelsen var det häftigaste jag upplevt på Manhattan. Har försökt få till det flera ggr men har inte lyckats!
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag gillar att känna ett finger i och runt anus samtidigt som någon runkar eller suger mig. Att sen känna fingret tränga in i mig och lirka runt därinne är himmelskt. Har även blivit slickad några gånger vilket jag upplever som riktigt snuskigt upphetsande.... Däremot har jag svårt för att ta emot kuk i baken. Jag kan inte slappna av och det gör så förbenat ont, känns som nån kör in en kniv i mej, så jag avstår hellre...
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag gillar att känna ett finger i och runt anus samtidigt som någon runkar eller suger mig. Att sen känna fingret tränga in i mig och lirka runt därinne är himmelskt. Har även blivit slickad några gånger vilket jag upplever som riktigt snuskigt upphetsande.... Däremot har jag svårt för att ta emot kuk i baken. Jag kan inte slappna av och det gör så förbenat ont, känns som nån kör in en kniv i mej, så jag avstår hellre...
Upplevde precis som du att det både var svårt och gjorde ont när jag försökte med lite större don. Var inte något problem med mindre kulformade grejor, men när jag ville prova med större, storlek mindre mortelstöt(med kondom om) så tog det stopp, trots glidmedel. Upptäckte då att om jag samtidigt krystade lite gång på gång så kunde jag bit för bit trycka in den varje gång jag släppte på trycket. Då gjorde det heller inte ont och väl inne blev njutningen blev fantastiskt skön när jag tryckte och gned den mot prostata.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Är väl inget fan av analsex har gjort det mest för att kvinnan har velat det. Hade en trekant med två kvinnor en gång de använde en lös kuk i baken på varandra medan jag tog dem vaginalt, först den enda sedan den andra.
Det fortsatte sedan med varandra de är båda hetero enligt dem själva blir bara kära i män.
Men jag tycker nog att det är bi även om det inte är så ofta med kvinnor.
Ingen har tagit mig i baken och det vill jag inte heller.
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Vad är det du brukar säga? Våld, vilja och vaselin?

När jag gjorde lumpen fick jag lära mig ”Vilja, våld och vapenfett”. ;)

oförskämt skönt är det! Vi har tre olika storlekar på dildos och än så länge klarar jag bara första, men vi ska jobba oss uppåt. Harley klarar ju den största i både fittan och analen, så jag ska inte vara sämre! :D

Gôtt jobbat JM! Snart är du där!
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
oförskämt skönt är det! Vi har tre olika storlekar på dildos och än så länge klarar jag bara första, men vi ska jobba oss uppåt. Harley klarar ju den största i både fittan och analen, så jag ska inte vara sämre! :D
Vi vet alla att det är skillnad på kvinnor och män. Vad jag lärt mig en gång är att kvinnor av naturliga skäl är mera elastiska och har mera töjbar muskulatur i underlivet. De ska klara att föda fram barn t.ex och det gör att de även är mera töjbara runt anus. Så JM, du ska inte hänga läpp om du inte klarar den största. Du ska normalt sett inte göra det....
 

Zapiens

Ny medlem
Avslappning, avslappning och mycket glidmedel. :) Otroligt häftigt att bli stimulerad i analen.

Jag provade hands free prostata orgasm. Läste här om tips för att få till det:

http://wiki.malegspot.com/index.php?title=Main_Page

Wow, wow säger jag! Det är något helt annat när orgasmvågorna sköljer genom kroppen.

Det tar lite tid att lära sig men är verkligen värt det.
 
Toppen