Killar och anal-sex

Workout

Aktiv medlem
Ålder
46
Kön
Man
Har testat lite på mig själv, det är rätt skönt! Har kommit hands-free med en vibrerande anal-leksak men det var ingen superskön orgasm. Testar lite då och då att stoppa upp något men får inte till det där supersköna som många beskriver. Men lite skönt är det. :)
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Vi vet alla att det är skillnad på kvinnor och män. Vad jag lärt mig en gång är att kvinnor av naturliga skäl är mera elastiska och har mera töjbar muskulatur i underlivet. De ska klara att föda fram barn t.ex och det gör att de även är mera töjbara runt anus. Så JM, du ska inte hänga läpp om du inte klarar den största. Du ska normalt sett inte göra det....
Fel.
Jag kan rekommendera denna läsning: https://lovebuddy.se/anal-tojning/

Hade en vän för många år sedan, Domina men vi var bara vänner, som berättade att just männen var ute efter att klara så stort som möjligt, främst då inom Gayscenen. Hon sålde leksaker och en av de stora säljarna för rövar var en (för mig) enorm plugg och den köptes uteslutande av män.
Vågar inte uppskatta storleken men kan killgissa på 15-20cm i diameter…
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Fel.
Jag kan rekommendera denna läsning: https://lovebuddy.se/anal-tojning/

Hade en vän för många år sedan, Domina men vi var bara vänner, som berättade att just männen var ute efter att klara så stort som möjligt, främst då inom Gayscenen. Hon sålde leksaker och en av de stora säljarna för rövar var en (för mig) enorm plugg och den köptes uteslutande av män.
Vågar inte uppskatta storleken men kan killgissa på 15-20cm i diameter…
Nu har jag inte läst det du länkat till, men visst går det säker att töja mkt för män också. Men jag tror ändå det ligger något i det att kvinnor har en annan struktur i underlivet som gör att de lättare töjs... av naturliga skäl
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Nu har jag inte läst det du länkat till, men visst går det säker att töja mkt för män också. Men jag tror ändå det ligger något i det att kvinnor har en annan struktur i underlivet som gör att de lättare töjs... av naturliga skäl

Därför många kvinnors underliv spricker vid födsel? För att de är så elastiska?

Enl. min sambo, som f.ö. klarade av sjuksköterskeprogrammet för ett par år sedan, så är det precis samma sorts muskulatur i röven på en man och en kvinna, men vid graviditet kommer hormoner in i bilden som gör att fogar lossnar och underlivets skin och muskulatur mjukas upp något. Så tyvärr har du fel.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Därför många kvinnors underliv spricker vid födsel? För att de är så elastiska?

Enl. min sambo, som f.ö. klarade av sjuksköterskeprogrammet för ett par år sedan, så är det precis samma sorts muskulatur i röven på en man och en kvinna, men vid graviditet kommer hormoner in i bilden som gör att fogar lossnar och underlivets skin och muskulatur mjukas upp något. Så tyvärr har du fel.
Att kvinnors underliv kan spricka vid förlossningar är av en helt annat sak än vad vi diskuterar här. Och att fogar luckras upp har också med förlossningsprocessen att göra. Att muskulaturen är av annan sort menar jag inte men den är mera töjbar hos kvinnor. Det är så jag fått det förklarat för mig för många år sedan och då var informationen att män kan kännas lite tightare att knulla i röven än kvinnor.
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Att kvinnors underliv kan spricka vid förlossningar är av en helt annat sak än vad vi diskuterar här. Och att fogar luckras upp har också med förlossningsprocessen att göra. Att muskulaturen är av annan sort menar jag inte men den är mera töjbar hos kvinnor. Det är så jag fått det förklarat för mig för många år sedan och då var informationen att män kan kännas lite tightare att knulla i röven än kvinnor.

Det är ingen skillnad på muskulaturen. Att tjejer skulle vara mer töjbara är inte sant.
Det är helt och hållet p.g.a. hormoner. Fråga vem som helst på BB eller inom gynekologin.
Och jag har aldrig märkt någon skillnad på trångheten i mäns eller kvinnors rövar.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Det är ingen skillnad på muskulaturen. Att tjejer skulle vara mer töjbara är inte sant.
Det är helt och hållet p.g.a. hormoner. Fråga vem som helst på BB eller inom gynekologin.
Och jag har aldrig märkt någon skillnad på trångheten i mäns eller kvinnors rövar.
Ok. Jag har min info och du har din. Att du inte känner någon skillnad är inget vetenskapligt resultat.
Jag låter diskussionen stanna vid detta, för varken du eller jag kommer bli övertygad av varandra. Som politisk debatt mellan socialdemokraterna och moderaterna.
 
D

Deleted member 71611

Gäst
Analt är så jäkla skönt, och jag har tagit emot både fingrar, leksaker, tunga av x flickvänner.

Det hela ska absolut vara samtalat om och på bådas villkor, samt hur var o när. Tillit is key.
 
Toppen