Kille i trosor, fler som gillar det?

Bi-Transa

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag gillar snygga sexiga underkläder för kvinnor, ibland när jag besöker porrbio i Stockholm så går jag omkring omen svart snygg bh samt en gördel med strumpeband och sugga mönstrade stockings och ibland har jag en kort fin kimono på mig så att det syns vad jag har under min kimono.
Jag känner mig väldigt sexig och jag får många män som kommer fram och känner på mig och smeker min kuk och jag blir kåt av det!!!
 
D

Deleted member 70921

Gäst
Har provat trosor. Det gjorde mig väldigt kåt. Tanken på att någon kommer på mig med att ha trosa känns spännande. Jag kanske låter gylfen glida ned lite idag.
Undrar varför jag får stånd när jag tar på trosa
Visst är det skönt med trosor. Lite förbjudet, lite syndigt. Samtidigt blir kontrasten mellan ett par söta trosor och en stenhård penis innanför tyget upphetsande. Kanske är det detta som gör att det känns sexigt?
 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Spännande tråd!
Kan inte säga att jag är någon trosbärare direkt, men testat några gånger såklart. De jag provade var ganska små och helt slak funkade det, men minsta antydan till stånd så fick inte kuken plats och ploppade ut på sidan.
Men det kändes lite upphetsande måste jag säga även om det kanske inte till 100% är min grej. Dock är det sjukt upphetsande att se en fin kuk innanför ett par trosor tycker jag! Ser härligt ut.

En annan hyffsat vanlig variant verkar vara killar som gillar att sniffa på använda trosor. Inte riktigt testat det själv, men har en sambo med ordentligt blöt fitta, så jag har gett bort några av hennes trosor vid ett par tillfällen till ”bekanta”. På sätt och vis lite spännande och upphetsande såklart att få lukta på någon annans tjejs fitta. Kinky och förbjudet! ;)
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Beror alldeles på vad det är för kille om jag ska finna det intressant . . . :unsure:

Personligen inget jag skulle sätta på mig! :sneaky:
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har även lånat min lillasyster klänning på vårat lantställe men då hade jag ingenting under. Min syster hade på sig sin klänning några veckor senare hon blev upphetsad hade såg mig i skogen runkade och sprutade hade lyft på klänningen. Hon viskade har inga trosor skulle bli våta också har jag kommit två gånger idag. Hade misstänkt det hon kom ut ur sovrummet både hon och sovrummet luktade kvinnokön. Men är väl inget fel att lillasyster får ha det skönt, man älskar ju sin syster.
 

Martin svensson

Välbekant medlem
Kön
Man
Har även lånat min lillasyster klänning på vårat lantställe men då hade jag ingenting under. Min syster hade på sig sin klänning några veckor senare hon blev upphetsad hade såg mig i skogen runkade och sprutade hade lyft på klänningen. Hon viskade har inga trosor skulle bli våta också har jag kommit två gånger idag. Hade misstänkt det hon kom ut ur sovrummet både hon och sovrummet luktade kvinnokön. Men är väl inget fel att lillasyster får ha det skönt, man älskar ju sin syster.
Så fantastiskt underbart sexigt att läsa.
 
Toppen