Kille i trosor, fler som gillar det?

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Nej, det gillar jag inte. Trosor ska vara på en kvinna.
Men jag tycker gärna om att gå med bar underkropp, när tillfälle ges...
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Papperstrosor bara varit med en gång en städerska när jag var på semester i Frankrike. Hon rev av dem och visade mig sin håriga slida. Tyvärr hände inget mer hennes telefon ringde så han var tvungen att lämna rummet. Vet inte vad som kunde ha hänt jag kan inte franska, så jag tänkte på hennes slida och sprutade efter bara någon minut. Det var skönt, kanske lika bra det visste ingen ting om henne, hade kanske fått hela Kolmården i brallan.
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Som jag har skrivit i andra trådar så klär jag mig uteslutande bara i trosor.
Ja ibland går jag omkring naken under också förvisso - men alltid trosor när underkläder är på.
Jag älskar att klä mig i allt annat feminint och sexigt och snyggt också.
Tycker det är mycket skönare med trosor, behåar, andra underkläder och övriga plagg från damsidan.
Bättre passform, skönare tyger, finare färger och så mycket sexigare.
 

ManMedSkägg

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Tänder själv inte på killar i trosor.
Men i min ungdom snodde jag grannfruns trosor som hängde på torkvindan.
De var ljusblå i något "silkigt" material och lite för små för mig.

När jag runkade med trosorna på mig blev orgasmen skönare och jag sprutade hårdare. Kombinationen av att jag kände henne väl och att trosorna satt tight om pungen gjorde allt mycket skönare :p
 

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
Tänder själv inte på killar i trosor.
Men i min ungdom snodde jag grannfruns trosor som hängde på torkvindan.
De var ljusblå i något "silkigt" material och lite för små för mig.

När jag runkade med trosorna på mig blev orgasmen skönare och jag sprutade hårdare. Kombinationen av att jag kände henne väl och att trosorna satt tight om pungen gjorde allt mycket skönare :p
har runkat i en näras trosor
 
Toppen