Kukfantasier

Kön
Man
Kollade på grabbarnas bildforum där de lagt ut bilder på sina behag (för övrigt ett mycket delikat galleri)
Ingen är den andra lik. Det är nästan så man kan identifiera killar bara via deras kukar.
Alla har vi säkert olika fantasier om den perfekta kuken osv så därför undrar jag vad ni tjejer där ute tycker om. Ni får gärna göra en målande beskrivning. Kan ju fungera som lite lockande läsning *blink blink*



Jag börjar:

Jag får riktiga mysrysningar när jag ser en grov stake i diameter. Längden är ca 17 cm.
Ollonet är rejält tilltaget för jag får då genast massa snuskiga fantasier om hur det känns att ta det i min mun då. Vill liksom bara röra vid det, leka över det med min tunga, suga lite lätt på toppen, dra det över mina bröstvårtor och känna hur kåtheten tar vid.
Det är inget mörkrött kåtollon utan mer ett ganska hudfärgat sådant men rena fina linjer.
Ett par ådror löper utmed staken.
Pungen hänger inte ner så mycket och huden är relativt slät.
Rakade pungar är dessutom något jag tänder riktigt ordentligt på.
Det kltaschar ju så mysigt när pungen är rakad och den slår emot mitt behag under akten.

Där har ni min fantasikuk....och det bästa e att min pojkvän faktiskt har en sådan *myser*







To heaven and back again
 

hanna82

Medlem
Kön
Kvinna
mm.. va mycket härligt i den tråden.. Jag gillar grova kukar, med ett stort blankt ollon att suga på. Jättelånga är sköna att leka med men svåra att suga och kan göra ont, så jag föredrar normallängd. Lite böjd neråt är bra att suga och skönast bakifrån, uppåtböjd framifrån. Men mest beror det ju på och killen vet vad han ska göra med den.
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
För mig ser alla kukar mer eller mindre likadana ut. Men jag gillar när de har en böj (har dock aldrig varit med någon sådan, det har bara varit spikraka hittills).
 

Spartacus

Medlem
Kön
Man
*känner sig bortglömd*

;)

__________________________
Today is different, and tomorrow the same
It's hard to take the world the way that it came
Too many rapids keep us sweeping along
Too many captains keep on steering us wrong
 
Kön
Man
Hanna82:

Ja jävlar i det, kingen har e riktigt bamse. Men måste vara lite jobbigt om han vill tokknulla och bara köra i botten som en galning. Ajaj stackars tjej hihi

Spartacus:
Inte känna dig utanför *smeker över bulan i förbifarten*

To heaven and back again
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Vad jag finner otroligt upphetsande är under förspelet, när klara droppar sipprar fram ur kuken, smakar gott gör det också!

Annars min drömkuk inte för stor, vill kunna ta in hela i munnen utan att ulka, samt han får gärna kunna sätta på mig hårt och bestämt utan att jag behöber oroa mig för att han kommer för djupt så att det gör vansinnit ont. (För ont gör, aj tusan, killen skämdes...)

I övrigt är jag inte så utseendefixerad, det är definitivt vad han gör med den som räknas!! Och vad jag gör med den...
;)
 

hanna82

Medlem
Kön
Kvinna
Jo, det är ju lite så jag menar, en stor är snygg att titta på och kul att smeka, men ska den in i munnen eller musen ska den inte vara för lång.. Jag gillar att bli hårt tagen bakifrån (så hela sängen skakar och pungen daskar mot venusberget.. ;)), och det gör ont med för långa kukar..
 

dallabralla

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Spartacus

*känner sig bortglömd*

;)



__________________________
Today is different, and tomorrow the same
It's hard to take the world the way that it came
Too many rapids keep us sweeping along
Too many captains keep on steering us wrong

Samma :p

Alla gör det, alla ska.
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Härlig bild Hanna. En fantasi jag har ibland samtidigt som jag smeker mig själv till en skön orgasm. Att bli knullad av en man samtidigt som det står flera män runtomkring och runkar för att sedan spruta satsen över mig samtidigt som orgasmens vågor kommer över mig, WOW!!!
 

dp-lover

Medlem
Kön
Man
Instämmer med föregående talare!

Vad är det med den sortens fantasier som är så läckert? Och det är ju sannerligen inte bara vi killar som tycker det där med en kvinna utlämnad åt flera män är väldigt upphetsande. Tag till exempel din fantasi, Rödluvan!

En sak som man tyvärr ser alltför sällan på bild är gang bang-scener där männen tar på kvinnan ordenligt innan de sätter igång. Jag menar, bilder där deras händer tar på henne, klämmer hennes på brösten, tar mellan benen... Kläderna ska vara på i början.

gulp! upphetsande!
 
Kön
Man
Hanna:

Mysig bild.

Rödluvan:
Inte bara du som har den fantasin...jag lovar. Finns det någon annan som har den här typen av bilder så är ni välkomna å posta dem hehe. Sjlvklart menar jag inte bilder på er själva

To heaven and back again
 

hanna82

Medlem
Kön
Kvinna
Originally posted by Rödluvan

Härlig bild Hanna. En fantasi jag har ibland samtidigt som jag smeker mig själv till en skön orgasm. Att bli knullad av en man samtidigt som det står flera män runtomkring och runkar för att sedan spruta satsen över mig samtidigt som orgasmens vågor kommer över mig, WOW!!!
mm.. precis så, ett helt gäng som nästan dränker mina bröst i sperma, och ytterligare några som kommer i min mun. Det är en återkommande fantasi, men om jag skulle göra det i verkligheten är jag inte säker på.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
hanna82 din fanatasi har blivit min fantasi oxå, bilderna var..mmmm.. upphetsande, milt sagt...




Smisk! känslan som sitter i
 
Toppen