Kukfantasier

H

hugobooze -LÅST-

Gäst
Originally posted by tuvalu

För mig ser alla kukar mer eller mindre likadana ut. Men jag gillar när de har en böj (har dock aldrig varit med någon sådan, det har bara varit spikraka hittills).
¨

vill du ha böj kom å lek med mig!min e böjd uppåt sådär lagom! hoppas att du hör av dig puss...

härlig mysig kille! älskar sex å mys och kel...
 
H

hugobooze -LÅST-

Gäst
Originally posted by Rödluvan

Vad jag finner otroligt upphetsande är under förspelet, när klara droppar sipprar fram ur kuken, smakar gott gör det också!

Annars min drömkuk inte för stor, vill kunna ta in hela i munnen utan att ulka, samt han får gärna kunna sätta på mig hårt och bestämt utan att jag behöber oroa mig för att han kommer för djupt så att det gör vansinnit ont. (För ont gör, aj tusan, killen skämdes...)

I övrigt är jag inte så utseendefixerad, det är definitivt vad han gör med den som räknas!! Och vad jag gör med den...
;)

oj det låter interesant! eru intereserad av en normallång så hör av dig puss puss...


härlig mysig kille! älskar sex å mys och kel...
 

frida73

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Rödluvan

Att bli knullad bakifrån samtidigt som jag har en kuk i munnen och det står män runtomkring och tittar på samtidigt som de runkar, DET är en upphetsande fantasi! (Kanske skulle förflytta mina inlägg till fantasi-tråden...)

Att dessa män sedan sprutar över mig samtidigt som jag får satsen i munnen gör inte fantasin sämre...;)

Åh min fantsasi också!!! Blir så våt i fittan av den...:oops:
Den dyker upp i mitt huvud ofta!!:D
 
M

Mr_omskuren -LÅST-

Gäst
Tror nog vi är många killar som har samma fantasi, aså dvs. att vi står runt er o sprutar på er :) mmmm
 

adam

Ny medlem
Kön
Man
Jag sa inte att storleken gör allt, bara att det gör mer :)
dock har jag säkert fel :D
man kan inte normalisera sånna här saker, då det är väldigt inviduellt hur man uppfattar saker :)

alla har väl komplex över att inte duga, tjejer som killar.

jag har hört att snittet på den manliga storleken är 15 cm, och snittdjupet på en kvinna är 18 cm.
det betycer allså att det finns dryga 8 mil outforskad kärleksgrotta i sverige (åldern 15-64) [:eek:)]

Nån tjej som vill ha en guidingtur på gotland i sommar? :oops:


MVH Adam of Gotland
 
Kön
Kvinna
Detta är en av mina största fantasier med!

Originally posted by frida73

Originally posted by Rödluvan

Att bli knullad bakifrån samtidigt som jag har en kuk i munnen och det står män runtomkring och tittar på samtidigt som de runkar, DET är en upphetsande fantasi! (Kanske skulle förflytta mina inlägg till fantasi-tråden...)

Att dessa män sedan sprutar över mig samtidigt som jag får satsen i munnen gör inte fantasin sämre...;)

Åh min fantsasi också!!! Blir så våt i fittan av den...:oops:
Den dyker upp i mitt huvud ofta!!:D
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Va härligt, att få veta att det är fler som delar denna upphetsande fantasi, får mig ju att känna mig helt normal...:) Kanske ska ändra lite i fantasin och ligga och slicka e tjej medans det står män runtomkring och runkar, ja, det puiserar rejält mellan mina ben just nu så visst skulle det funka!!
 
Kön
Kvinna
Desto fler kukar desto bättre. Även som du säger Rödluvan, skulle vara trevligt att få uppleva "dushen" tillsammans med en annan tjej ;)

Och angående normalt....vad är normalt? Det kanske vi som är normala och omvärlden som inte är det? ;)
 

tjejen25

Ny medlem
Kön
Man
jag är en tjej på 25 år:unsure: som vill suga kuk [:0]det är så skönt.

kan någon säga hur det känns

:love::love::love:
 
Kön
Man
Tjejen25 och rödluvan:

Har upplevt båda akter. Både slickat och blivit tagen av kille på en gång OCH sugit kuk och blivit tagen av kille på en gång. Båda var mycket tillfredställande.
PS: tjejer slickar faktiskt bättre, men kan behöva bli informerade om att slicka lite brutalare. Tänk på det om ni ger er ner.

To heaven and back again
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Originally posted by subway_to_ecstasy


PS: tjejer slickar faktiskt bättre, men kan behöva bli informerade om att slicka lite brutalare. Tänk på det om ni ger er ner.

To heaven and back again

Fast jag måste ju säga att jag gillar lite mjukare tag just när det gäller att bli slickad. Har ingenting emot att bli knullad hårt och bestämt, tvärtom, men när det gäller stimulans av min klitoris vill jag ha mjuka, cirklande rörelser så att det retas och pirrar i hela kroppen!

Allteftersom upphetsningen hos killen stiger, desto hårdare brukar smekningarna/slickningarna bli. Detta är iofs mycket upphetsande, men det gör tyvärr inte att jag kommer!
 

tjohoo

Medlem
Kön
Man
Originally posted by tuvalu

För mig ser alla kukar mer eller mindre likadana ut. Men jag gillar när de har en böj (har dock aldrig varit med någon sådan, det har bara varit spikraka hittills).

Hej jag har faktiskt en som är böjd kolla här http://photos.yahoo.com/tjohoo3000

Visst är alla tjejer välkomman att ta en titt. säg gärna vad ni tycker

//Tjohoo

Eftersom allting ändå går åt helvete, kan man lika gärna vara optimist
 

sexsugen78

Medlem
Ålder
45
Kön
Man
Det här var en grymt kul tråd! Vore kul att veta vad ni tjejer tycker om min kuk, bild finns på profilsidan.
 
S

slakisen -LÅST-

Gäst
Tjena alla kåta och härliga personer!!
Börjar med att säga att fan va bra ställe detta är... alla pratar om snusk och massa annat härligt.
Det reser sig i byxan direkt när man är här inne och läser.... Tjejen 25 vill suga kuk säger hon... får gärna smaka på min :oops:
Sant det där med att dom flesta killar fantiserar om att stå och runka med andra killar framför en tjej.. Nån tje här som har varit med om det??
 
S

slakisen -LÅST-

Gäst
Vart har alla härliga tjejer tagit vägen?

Trevlig midsommar på er allihoppa
 
Toppen