Kukringar

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har länge gått och funderat på en stålring. Känns lite risky... Men samtidigt väldigt kittlande. Storlek måste vara exakt känns det som..
Erfarenheter?
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Har en kalis teeth. Den känns väldigt mycket. Den är perfekt storlek så den gör ingen skada. Däremot lämnar den ordentligt med märken efter sig.
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Funkar inte att öppna länkarna. ("According to local laws and regulations, this item could not be shown" står det.) Du får lägga upp bilder när du fått hem dem!

Gå in i inställningarna för webbläsare och byt dns servrar från cloudflare till Google eller free dns. Det är secure dns via cloudflare som ali gör något konstigt med.
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Intressant!

Lite nyfiken på hu den med insexnyckel används. Får lite bilder som inte är helt friska så jag är tacksam om du vill reda ut detta.

Antar att det egentligen är en ring som ska sitta runt pungen och tynga ner kulorna lite. För att ”töja och få mer hängpung” typ.
 

Njutmedmig88

Aktiv medlem
Ålder
36
Kön
Man
Nu behöver jag hjälp från er.
Ska beställa lite nya kukringar och Ballstretsher men vet vartifrån jag ska beställa.
Ös på med olika sidor man kan beställa ifrån. Är erfaren så inte massa nybörjarsaker
 

axinol

Aktiv medlem
Ålder
39
Kön
Man
Ställer frågan tillbaka. Ballstrecher tänkte jag mig en ny. Haft en med magnetlås på 340 g. Tänkte mig en tyngre och med ett fastare lås. Men inte så man måste ha med verktyg till den. Måste vara ganska liten inre diameter med… Tips?
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Jag har gjort några som jag tillverkat med 3d skrivare. En kalis teeth med rejäla piggar och en med mer runda som trycker lagom mycket.

https://www.thingiverse.com/thing:3573440
Är en. Gjorde några med olika storlekar till ja hittade en som inte gjorde hål på mig.
Ge frun nyckeln och lyckan är total:p. Denna sätter man inte runt roten utan bara skaftet. Nyckelsystemet är samma som till mina burar. Finns på e-bay.
 

Njutmedmig88

Aktiv medlem
Ålder
36
Kön
Man
Toppen