Kukringar

Njutmedmig88

Aktiv medlem
Ålder
36
Kön
Man
Jag har gjort några som jag tillverkat med 3d skrivare. En kalis teeth med rejäla piggar och en med mer runda som trycker lagom mycket.

https://www.thingiverse.com/thing:3573440
Är en. Gjorde några med olika storlekar till ja hittade en som inte gjorde hål på mig.
Ge frun nyckeln och lyckan är total:p. Denna sätter man inte runt roten utan bara skaftet. Nyckelsystemet är samma som till mina burar. Finns på e-bay.

Vad hade en 3D printad kostat?
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
alltså att beställa en kukring av dig

Problemet med 3d printer ringar nu när jag testat är att man saknar vikt. De blir för lätta. Är man ute efter en som klämmer mer än vad som kanske i längden är nyttigt så kan det funka. Men för 24/7 så skulle jag nog vilja använda stålring.
Fördelen med plast som inte solid är att man ganska enkelt kan "knipsan" av den om man skulle fastna i permanent hårt tillstånd. Det kan vara ganska smärtsamt tillstånd. Vilket nog alla som testat nog upplevt.

Manya
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Hur mäter man storleken? Man bör ju ha en säkerhetsmarginal. Vill ju inte behöva använda vinkelkap för att komma loss eller behöva ringa snyggingarna i uniform.
Även om man softnar så kan ju hårt tillstånd vara extremt smärtsamt.

Tänker bara att det kan vara en vägledning till de som funderar på köpa.
Sen är det kanske skillnad på 24/7 och stunderna man tar för ha det skönt en stund.

Manya
 
Toppen