Kukringar

ManyaNovio

Välbekant medlem
Hej

Nu använder jag inte ringar så ofta men den n minsta jag har är på gränsen till för liten (43mm), då blir jag hård längre då den verkligen trycker. Men när man vill ha av den måste man vänta tills man är helt slak. Den är även så liten att få igenom kulorna är svårt. Men den sitter perfekt på när man inte är hård. Denna är av massiv metall.

Skall man ha mindre så får de vara delbara, det är även en säkrare lösning om man vill ha tightare ringar.
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Gillar när kukringar används. Kuken får som lite extra, hårdare, ådrigare, mer pulserande. Älskar att hålla i den med lätt hand, känna alla ådror. Suga är ännu bättre då kan jag rent känna pulsen i kuken.

Sen ett plus om ni hittar en ring med vibrator, gör oss tjejer ännu gladare!
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Gillar när kukringar används. Kuken får som lite extra, hårdare, ådrigare, mer pulserande. Älskar att hålla i den med lätt hand, känna alla ådror. Suga är ännu bättre då kan jag rent känna pulsen i kuken.

Sen ett plus om ni hittar en ring med vibrator, gör oss tjejer ännu gladare!

Då har vi en till kategori ringar som det är ganska svårt att hitta en bra design på. Tillverkare har många konstiga idéer hur de skall vara utformade. Dessutom skall den vara bekväm för båda.
Jag skulle titta på en vanlig stål ring och komplettera med en vibrator som man hänger på.
 

Nansen

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag behöver köpa en delbar.
De jag har är massiva men nu vill jag utöka, men tyngre och tightare.
Berätta, sälla, ni som kör med sån!
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Har aldrig kukringar, vad ger det för fördelar vid ensamonani samt vid knull med min fru? Är nyfiken.
Kuken blir hårdare/grövre och den står lite längre. Jag använder bara kukring vid onani och några ggr då jag träffat andra män. Aldrig vid sex med frun. Min favoritring just nu är en tjock ring i silikon som jag trär över både kuk och pung. Har en fru som inte uppskattar hjälpmedel och framförallt inte sådant som är porrigt eller effekthöjande. Om hon skulle acceptera något så ska det vara i medicinsk syfte.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Kuken blir hårdare/grövre och den står lite längre. Jag använder bara kukring vid onani och några ggr då jag träffat andra män. Aldrig vid sex med frun. Min favoritring just nu är en tjock ring i silikon som jag trär över både kuk och pung. Har en fru som inte uppskattar hjälpmedel och framförallt inte sådant som är porrigt eller effekthöjande. Om hon skulle acceptera något så ska det vara i medicinsk syfte.

Vad tråkigt, leksaker är ju till för att både hjälpa och förhöja sexlivet.
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Kuken blir hårdare/grövre och den står lite längre. Jag använder bara kukring vid onani och några ggr då jag träffat andra män. Aldrig vid sex med frun. Min favoritring just nu är en tjock ring i silikon som jag trär över både kuk och pung. Har en fru som inte uppskattar hjälpmedel och framförallt inte sådant som är porrigt eller effekthöjande. Om hon skulle acceptera något så ska det vara i medicinsk syfte.

Låter tråkigt med din fru, min fru gillar när jag överraskar med nya leksaker ibland. Men känns det inte konstigt att gå till andra män för att leva ut sina lustar?
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Låter tråkigt med din fru, min fru gillar när jag överraskar med nya leksaker ibland. Men känns det inte konstigt att gå till andra män för att leva ut sina lustar?
Nej, frun suger aldrig. Och det är bland det bästa jag vet. Svårt hitta villiga kvinnor som vill, så jag upptäckte hur skönt det är med kuk och när andra män suger av mig...
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Se till att polera dem emellanåt. De blir gärna lite matta av svett och annat där nere. Se till att välja en storlek där du åtminstone i slakt tillstånd får emellan ett finger. Annars kommer det göra ont och kan bli svår att få av. Paniken stegras sig. Vet av erfarenhet.
Alternativt är en delbar med insexskruvar eller starka magneter. Kan dock vara lite meckigt att gå fri från att klämma skinnet när man tar på den, med man brukar få flyt med det.

Manya
 
Toppen