Kvinnlig onani är så klart även ett intresse för män

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Bra fråga...
Mitt, högst subjektiva, svar är att skillnaden består i just det faktum att den är "kvinnlig". Jag, som heterosexuell, finner den kvinnliga sexualiteten mera spännande. Jag är nyfiken på och fascinerad av den. Den tänder mig på ett annat sätt.
Då återstår ju frågan om Kvinnlig onani finns just därför? Alltså ett slags forum för att tillfredsställa män ;):LOL:
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Du har förstås rätt i sak, men det blir problem eftersom många män har en förmåga att inte har förmågan att förstå hur de skall bete sig i ett blandat forum. Det skulle helt drunkna i deras virtuella tafsande. Då blir kvinnor tyvärr en utsatt grupp som dessutom inte skulle höras och man måste dela upp det.
Du har så klart en poäng här.
Men de män som har svårt för att fatta invaderar ju även "vårat" forum och det blir en massa onödigt tjafs oavsett.

Som det är nu verkar ju Kvinnlig onani vara mer eller mindre dött och de få kvinnor som finns här skriver mest i andra delar av forumet så ...
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Måste man röra vid sig själv för att det ska räknas som onani. Ibland räcker det för mig att bara vila i den sexuella känslan för att känna mig tillfredställd. T ex när jag har sexuella fantasier eller läser en bra erotisk novell. Inte så att jag får en fysisk orgasm men känslan efteråt är en lika skön avslappning som efter att jag smekt fittan.

Att hjärnan är med i processen är viktigt för mig. De flesta killar verkar kunna ha sex i vilka situationer som helst. Jag har svårt att tända t ex efter ett gräl, om det finns sovande barn som kan vakna i rummet intill, om jag känner mig ofräsch eller om min hjärna störs av annat.
If you want to fuck my pussy, you got to fuck my brain.

Kan det vara så att det specuella med kvinnlig onani är att det psykiska har större betydelse för känslan än vad som gäller för män?
Tror att du är något på spåren där syster :love:(y)
 

Tussen

Aktiv medlem
Kön
Man
Beror på om killen ser tjejer som sexobjekt eller sexsubjekt. Tyvärr så framgår det att 80% av de killar som tar kontakt med mig enbart ser mig som ett objekt vars enda existensberättigande är att tillfredställa deras sexuella behov. Mina sexuella behov saknar helt betydelse.
Och då ska vi andra 20% läggas in i samma box? Det finns faktiskt män som njuter av att se en kvinna njuta maximalt.
 
Toppen