Kvinnliga fantasier!

dp-lover

Medlem
Kön
Man
Startar härmed en tråd om något som jag kan fundera på emellanåt, nämligen kvinnors sexuella fantasier.

Tycker mig ha förstått att de är betydligt mer "råa" än man kanske först tror.

Hursomhelst: vad har ni för fantasier?
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
tihi, tjejerna vågar inte svara... ha ha de e fega....
*retas mer än brukligt bör...*



Smisk! känslan som sitter i
 

Dra_Q_La

Medlem
Kön
Man
Näe vet du vad! Detaljer??? [:0]

Jag vill höra ALLA detaljer. Om det innehåller lite kåtprat kommer det att svälla ordentligt i byxan... :oops:
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Fantiserar om att bli upptryckt mot väggen och kysst. Hungriga kyssar och ivriga händer som letar sig in under min kjol. Är naken under, och min fitta är både blöt och svullen. Stönar högt när han börjar smeka mig och lyfter upp ena benet för att han bättre ska komma åt.
Sen vill jag böja mig framåt så att han knulla mig bakifrån. Med ett stadigt tag om mina höfter knullar han mig hårt och bestämt, gärna med inslag av smisk.

För att inte tala om att gå ner på knä framför honom och suga till jag får den härliga satsen i munnen.

Eller jag kanske får vara med på trekanten. Fantiserar mest om trekant med två killar, att bli tagen bakifrån och samtidigt suga. Men jag tror säkert att jag skulle kunna bli lika kåt av att slicka en fitta samtidigt som jag blir knullad. En variation av fantasin som jag har ibland. Eller bli slickad av en kvinna samtidigt som jag suger en kuk...

Ja, vill ni ha mer?????;)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
mmm vi vill höra mer... nu när ni fått upp hastigheten..





Smisk! känslan som sitter i
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Originally posted by Glimmer

Rödluvan: Har du nån gång fantiserat om en dubbelmacka?

Ja, jag rider en kille samtidigt som en annan knullar mig där bak. En fantasi som jag inte har förverkligat, vet inte riktigt om jag verkligen vill förverkliga den, men den är skön att onanera till i alla fall!!
 

dp-lover

Medlem
Kön
Man
Just den där dp-fantasin kan nog tänkas finnas hos tjejer som absolut inte vill göra något sånt i verkligheten och som kanske ogillar analsex.

Är det så?

Är det så för exempelvis dig, Rödluvan?
 
H

hugobooze -LÅST-

Gäst
Originally posted by Rödluvan

Fantiserar om att bli upptryckt mot väggen och kysst. Hungriga kyssar och ivriga händer som letar sig in under min kjol. Är naken under, och min fitta är både blöt och svullen. Stönar högt när han börjar smeka mig och lyfter upp ena benet för att han bättre ska komma åt.
Sen vill jag böja mig framåt så att han knulla mig bakifrån. Med ett stadigt tag om mina höfter knullar han mig hårt och bestämt, gärna med inslag av smisk.

För att inte tala om att gå ner på knä framför honom och suga till jag får den härliga satsen i munnen.



Eller jag kanske får vara med på trekanten. Fantiserar mest om trekant med två killar, att bli tagen bakifrån och samtidigt suga. Men jag tror säkert att jag skulle kunna bli lika kåt av att slicka en fitta samtidigt som jag blir knullad. En variation av fantasin som jag har ibland. Eller bli slickad av en kvinna samtidigt som jag suger en kuk...

Ja, vill ni ha mer?????;)

RÖDLÙVAN ja mycket mer om du har tid å vill. du gör mig värkligen upphetsad! fortsätt vill höra mer så man vet likson ;)! lycka till med dina fantasier :D puss på dig...

härlig mysig kille! lskar sex å mys...
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Originally posted by dp-lover

Just den där dp-fantasin kan nog tänkas finnas hos tjejer som absolut inte vill göra något sånt i verkligheten och som kanske ogillar analsex.

Är det så?

Är det så för exempelvis dig, Rödluvan?

Kan ju inte bestämma mig för om jag gillar analsex eller inte. Fantiserar om det, underbart att få orgasm samtidigt och jo, jag har utövat det. Tror att jag inte är så såld på det eftersom det kräver en del planering, inte så lätt att få till spontaniteten.

Men fantisera om det går jättebra!!!;)
 
Kön
Man
Fantiserar om hur nån okänd kille kommer upp bakom mig, lägger handen för munnen och viskar att han bara vill knulla. Inget mer. Däefter sätter han ögonbindel på mig.
Så ställer han mig mot väggen så mitt ansikte är vänt mot den.
Jag har kort kjol på mig och stirngtrosor. Han drar av dem med munnen. Slickar längs insidan på mitt ena ben för att till sist nå upp till fittan. Där leker han med mig så jag kommer för att därefter dra ner sin gylf och binda för mina ögon. Han vänder på mig och säger åt mig att gå ner på knä och suga av honom men hela tiden ha händerna på ryggen så jag inte rör vid honom med dem. Han tar över takten genom att lägga händerna på mitt huvud och munknulla mig. När han är nära att komma säger han åt mig att ställa mig mot väggen igen och puta med rumpan. Så äntligen tar han mig, hårt, brutalt.
Så snart vi båda är klara ger han mig order om att inte ta av ögonbindeln förrän han försvunnit.


To heaven and back again
 

dp-lover

Medlem
Kön
Man
Subway: jag säger bara mums!

Ögonbindlar, ja. Det där är ju en fantastisk krydda!

Jag har ofta använt sådan på mina kära älskarinnor. (Till deras stora förtjusning.) Men det gäller att använda sig av små finesser, som att komma fram till henne bakifrån och ... Hoppsan nu spinner jag iväg och blir off topic. Sorry!

Tack i alla fall subway!
 

hanna82

Medlem
Kön
Kvinna
Jag fantiserar om att komma in i killarnas omklädningsrum efter en fotbollsmatch. Jag går fram till en av dom, ställer mig på knä och suger upp hans kuk. Snart står hela gänget runt oss och runkar. En av killarna lägger sig på golvet och jag gränslar honom och rider, tar en annan kuk i munnen och en i varje hand. När närmar mig orgasm så kommer hela gänget över mina bröst.
 

dp-lover

Medlem
Kön
Man
Instämmer med föregående talare!

hanna82: Det är något rätt upphetsande med alla de där kåta killarna, deras styva kukar och lystna blickar på dig, eller?!
 
Toppen