Kvinnliga fantasier!

dp-lover

Medlem
Kön
Man
Subway: Mer än gärna!

Eller, förresten, här är det bättre svaret :) på den frågan: det är inte frågan, kära du, om att uppfylla en önskan som DU har. Det är jag som bestämmer utifrån vad jag önskar och vill. Och nu vill jag ta dig, så då placerar jag en ögonbindel på dig så att du bättre lyder mig, så att du bättre kan bereda mig njutning. Du vet inte vad som kommer att ske. Det vet bara jag...
 

zidfigos

Ny medlem
Kön
Man
adda mig rödluvan så faniserar vi med varandra ibland

tjena...jag heter tony o addade ju dig från onanera.se...(ler)....sköönt att kåta upp sig med mic ett tag när vi berätta våra innersta fantasier för varandra...sen sätter vi på cam om vi känner för det..så vi kan se hur kåta vi är.... efter en sköön onani stund kommer vi gärna samtidigt med i en sköön härlig orgasm.hör av dig ..skickar med en tips sida

www.free6.com
 

HornyChick666

Ny medlem
Kön
Man
Jag fantiserar om att en bestämd kvinna i uniform ska ta befälet över en oerfaren bi-tjej som jag. (Hon: soldat/fångvaktare/polis/kapten... tänk om hon bär slips... *smälter*)

Hon ska vara stark och bestämd och hålla mig i ett fast grepp medan hon invaderar min mun med sin tunga och mina knän blir som gelé. Utan en min tar hon tag i mina händer och placerar dem på hennes bröst. Jag smeker dem försiktigt och känner hennes styva bröstvårtor genom kläderna... Men när jag försöker klä av henne kastar hon ner mig på en säng/brits (en fängelsecell skulle vara grymt upphetsande) och beordrar mig att klä av mig. Jag gör som hon säger och snart utforskar hennes fingrar min våta fitta. 1 finger, 2 fingrar, 3 fingrar, 4... Måste sluka hela hennes hand... Jag är nu helt i hennes våld. Mitt blöta hål tänjs till max samtidigt som hon suger min klitoris. Jag skriker högt när hon knullar mig hårdare och hårdare tills jag kommer i en våldsam orgasm som får mig att skaka...

:D

Inte helt fel: http://www.arlingtoncemetery.net/heather-johnsen02.gif

You like it in the ass?
 

KaramEllen

Ny medlem
Kön
Kvinna
...fantasier får en att bli mjuk och blöt!

Jag drömmer ofta om en äldre kvinna som dominerar mig. Hon bestämmer och jag lyder... och när jag börjar bli kåt, vilket hon gärna kollar genom att känna på mig, smeka mig, pulla mig med fingrarna, så släpper hon in en man till mig. Jag står på alla fyra på ett litet bord. Jag står där med svullen fitta och lust i blicken. Hon dirigerar honom också... och om hon är nöjd får han sätta på mig bakifrån... medans hon kysser mig och smeker mina bröst. Dååå kan jag komma häftigt och starkt... Tänk om det vore på riktigt...bortom fantasin!:oops:
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag har rätt grova och mörka fantasier, och många...
En som summerar mig lite är;
Flera män och kvinnor som nyttjar mig för sin egen tillfredställelse. De talar inte till mig utan ger mig möjligen bara kommandon. Sen kommenterar de mig, skrattar (förnedringen) och nyttjar mig på alla möjliga sätt. Min orgasm och njutning är icke av betydelse. Jag är bara en sak att använda...japp...ok...don't judge...
 

LindaEP

Välbekant medlem
Jag hämtar inspiration från porrfilm och erotiska noveller så fantasierna skifftar mycket. Några lämpar sig inte att skriva om här men en som ofta förekommer är att jag befinner mig i en stor sal, vackert inredd med många soffor. Salen är fylld med lyxigt klädda människor, både kvinnor och män. Själv står jag mitt i salen, helt naken och med händerna bundna ovanför huvudet mot en krok i taket. Kvinnorna och männen har full tillgång till min kropp. Jag känner händer som smeker, som nyper, som smiskar. Fingrar förs in i mina öppningar. Kvinnors tungor slickar mig och mäns kukar penetrerar mig både fram och bak.

Det är sådana fantasier som gör att jag kommer utan problem och flera gånger på raken.
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag har mycket...mycket hårda fantasier med förnedring, gang bangs, "våld" där jag blir nyttjad som ett kukfodral utan pardon. Ni som lekt med mig på Second Life vet...

Här kommer ett erkännande: Natten till idag drömde jag intensivt att Swepete, Bigloads, JM och M65 gangbangde skiten ur mig på ett hotell. De sände all via chatruabte till er andra i detta forumet. Jag hade Safe world och kunde slå med händerna om det gick för långt, men det var strypning, ass to mouth, örfilar DP allt möjligt. Var tvungen att onanera till den fantasin...tack för all inspiration...
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har mycket...mycket hårda fantasier med förnedring, gang bangs, "våld" där jag blir nyttjad som ett kukfodral utan pardon. Ni som lekt med mig på Second Life vet...

Här kommer ett erkännande: Natten till idag drömde jag intensivt att Swepete, Bigloads, JM och M65 gangbangde skiten ur mig på ett hotell. De sände all via chatruabte till er andra i detta forumet. Jag hade Safe world och kunde slå med händerna om det gick för långt, men det var strypning, ass to mouth, örfilar DP allt möjligt. Var tvungen att onanera till den fantasin...tack för all inspiration...

Vad ska jag säga? Att vara del av någons fantasi så där är ju väldigt trevligt ;)
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Att på gymmet bli taken av tre eller fyra välbyggda och välhängda killar. Jag vet att detta inte går hand i hand, men i min fantasi gör det det. Vi använder gymredskapen till diverse sexpositioner, de gör vad de vill med mig då jag inte kan matcha tre starka män. Jag blir omkring flyttad mellan dem som en leksak och de nöjer sig inte förrän alla har fått spruta minst en gång. Sen följs vi ut till duschen och fortsätter där en sväng till. ;)
 

Man1978

Välbekant medlem
Kön
Man
Att på gymmet bli taken av tre eller fyra välbyggda och välhängda killar. Jag vet att detta inte går hand i hand, men i min fantasi gör det det. Vi använder gymredskapen till diverse sexpositioner, de gör vad de vill med mig då jag inte kan matcha tre starka män. Jag blir omkring flyttad mellan dem som en leksak och de nöjer sig inte förrän alla har fått spruta minst en gång. Sen följs vi ut till duschen och fortsätter där en sväng till. ;)

inte illa. Du får börja skriva porrfilmsmanus tror jag bestämt.
 
  • Gilla
Reactions: jm

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Att på gymmet bli taken av tre eller fyra välbyggda och välhängda killar. Jag vet att detta inte går hand i hand, men i min fantasi gör det det. Vi använder gymredskapen till diverse sexpositioner, de gör vad de vill med mig då jag inte kan matcha tre starka män. Jag blir omkring flyttad mellan dem som en leksak och de nöjer sig inte förrän alla har fått spruta minst en gång. Sen följs vi ut till duschen och fortsätter där en sväng till. ;)


Jösses, det var en härligt het fantasi :p
 
  • Gilla
Reactions: jm

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Att på gymmet bli taken av tre eller fyra välbyggda och välhängda killar. Jag vet att detta inte går hand i hand, men i min fantasi gör det det. Vi använder gymredskapen till diverse sexpositioner, de gör vad de vill med mig då jag inte kan matcha tre starka män. Jag blir omkring flyttad mellan dem som en leksak och de nöjer sig inte förrän alla har fått spruta minst en gång. Sen följs vi ut till duschen och fortsätter där en sväng till. ;)
Spännande
 
Toppen