Kvinnor och exhibitionism/voyerism??

MatiasA

Välbekant medlem
Kön
Man
Är jättenyfiken på kvinnors syn och erfarenheter om exhibitionism/voyerism! Gillar ni t.ex. titta på nakna men på olika camchatter eller rent av visa själv? Blir ni upphetsade av vetskapen att främmande men ser på er och runkar? Har tidigare haft kontakt med flera kvinnor som njöt av av titta på mig när jag onanerade för dom på cam. Ibland deltog dom aktivt, ibland bara tittade och kommenterade…kunde gå rätt vild till ibland ;), och för några var t.ex runk och sprut på en bild av henne något extra upphetsande. Så hur är det för er tjejer på den här sköna forumet??
 

Smakfullt

Välbekant medlem
Kön
Man
Nu är jag ju inte tjej, men svarar för oss som par: Hon går igång oerhört på fantasier om att någon ser oss när vi knullar och att de inte kan vara med, men att man ändå ser att de t.ex. stått utanför fönstret och sprutar ner det när jag tar henne. Ibland vill hon i fantasin se dem, ibland vill hon bara se spåren de lämnar efter sig.
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Nu är jag ju inte tjej, men svarar för oss som par: Hon går igång oerhört på fantasier om att någon ser oss när vi knullar och att de inte kan vara med, men att man ändå ser att de t.ex. stått utanför fönstret och sprutar ner det när jag tar henne. Ibland vill hon i fantasin se dem, ibland vill hon bara se spåren de lämnar efter sig.

Hehe. hade mer än gäran titta på er och runkat helt synligt för henne...
 

LindaEP

Välbekant medlem
Bumpar en gammal tråd!

Jag är fullblods exhibitionist. Älskar att få visa upp min nakna kropp helt eller delvis. Att titta på andra har sin charm men det som tänder mig är att visa mig själv. Allt från en skymt under kjolen att jag inte har trosor till att ligga utfläkt på någon nakenstrand. Gränsen går vid vad som är lagligt och vad som inte kan anses kränkande för andra.

Hade det varit tillåtet i Sverige med liveshow hade jag kanske inte kunnat hålla mig från att ställa upp. I min gröna ungdom (18 år) funderade jag på att bli porrbrud. Var till och med uppe på en av de större herrtidningarna och blev testad både för utvik och för film. Jag valde att avstå med hänsyn till min familj. Men det var lockande och relativt bra betalt för en tonåring som just skulle börja studera vidare.
 

funforeyou

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Bumpar en gammal tråd!

Jag är fullblods exhibitionist. Älskar att få visa upp min nakna kropp helt eller delvis. Att titta på andra har sin charm men det som tänder mig är att visa mig själv. Allt från en skymt under kjolen att jag inte har trosor till att ligga utfläkt på någon nakenstrand. Gränsen går vid vad som är lagligt och vad som inte kan anses kränkande för andra.

Hade det varit tillåtet i Sverige med liveshow hade jag kanske inte kunnat hålla mig från att ställa upp. I min gröna ungdom (18 år) funderade jag på att bli porrbrud. Var till och med uppe på en av de större herrtidningarna och blev testad både för utvik och för film. Jag valde att avstå med hänsyn till min familj. Men det var lockande och relativt bra betalt för en tonåring som just skulle börja studera vidare.
Hade gärna snacka med dig på Skype och hafft mysigt
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag går igång på att visa upp mig absolut, men har en lite komplicerad relation till detta. I min anonymitet är jag en fullblods slampa som lever ut rejält. Så fort det blir lite mer verkligt så håller jag igen en del, blir mer medveten om "verkligheten" och tankarna kring konsekvens tar fart. Jag bjuder en hel del på mig själv via second life och liknande, men håller igen på Camshows och möten IRL...som sagt lite komplicerat det här för mig...
 

Milf94

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Vild exhibitionist kanske galen…fått hör det..hihi.

Inget emot att visa mig naken, eller om någon vill se mig ha sex.
Händer att killar(ofta berusade) vill se mina bröst o ibland fittan.
Och ja..självklart får dom det. Älskar att se dom njuta av mig.
Bäst är när man leker med folk som kanske kollar på en i affären.

Istället för att någon tjejkompis följer med på toan, så brukar jag fråga någon kille. Ingen kille som sagt nej än :) och ingen som har nått emot att se på när man kissar.

Har även hänt jag ringt FaceTime till olika vänner o bekantar när jag är kåt.
 

pune

Aktiv medlem
Ålder
54
Kön
Man
Vild exhibitionist kanske galen…fått hör det..hihi.

Inget emot att visa mig naken, eller om någon vill se mig ha sex.
Händer att killar(ofta berusade) vill se mina bröst o ibland fittan.
Och ja..självklart får dom det. Älskar att se dom njuta av mig.
Bäst är när man leker med folk som kanske kollar på en i affären.

Istället för att någon tjejkompis följer med på toan, så brukar jag fråga någon kille. Ingen kille som sagt nej än :) och ingen som har nått emot att se på när man kissar.

Har även hänt jag ringt FaceTime till olika vänner o bekantar när jag är kåt.
Låter riktigt trevligt.
Täck om man fick va i din inre krets och bli lite teasad, ännu bättre, bli faceTimad
 

Dedde

Aktiv medlem
Kön
Man
Vild exhibitionist kanske galen…fått hör det..hihi.

Inget emot att visa mig naken, eller om någon vill se mig ha sex.
Händer att killar(ofta berusade) vill se mina bröst o ibland fittan.
Och ja..självklart får dom det. Älskar att se dom njuta av mig.
Bäst är när man leker med folk som kanske kollar på en i affären.

Istället för att någon tjejkompis följer med på toan, så brukar jag fråga någon kille. Ingen kille som sagt nej än :) och ingen som har nått emot att se på när man kissar.

Har även hänt jag ringt FaceTime till olika vänner o bekantar när jag är kåt.
Härligt att se en kvinna kissa och höra det skvalande ljudet. Funkar även fint över telefonen.
 

Jea.n1

Välbekant medlem
Ålder
55
Kön
Kvinna
Jag är med exhibitionist. Älskar att visa mig naken för män irl. Har väldigt sällan trosor på mig när jag har kjol och gillar när det märks.
Jag blir kåt av att veta att män runkar till mig men är inget fan av cam sex, det ska vara irl och då är det sexigt att se män runka till mig
 

Milf94

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag är med exhibitionist. Älskar att visa mig naken för män irl. Har väldigt sällan trosor på mig när jag har kjol och gillar när det märks.
Jag blir kåt av att veta att män runkar till mig men är inget fan av cam sex, det ska vara irl och då är det sexigt att se män runka till mig

Du goa tjej :)
Visst är det bättre med live :), snart sommar så vi kan få visa upp oss lite mera ;)
 

lll

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag går igång på att visa upp mig absolut, men har en lite komplicerad relation till detta. I min anonymitet är jag en fullblods slampa som lever ut rejält. Så fort det blir lite mer verkligt så håller jag igen en del, blir mer medveten om "verkligheten" och tankarna kring konsekvens tar fart. Jag bjuder en hel del på mig själv via second life och liknande, men håller igen på Camshows och möten IRL...som sagt lite komplicerat det här för mig...
Vill gärna se dig i cam.
 

Vonsace

Ny medlem
Vild exhibitionist kanske galen…fått hör det..hihi.

Inget emot att visa mig naken, eller om någon vill se mig ha sex.
Händer att killar(ofta berusade) vill se mina bröst o ibland fittan.
Och ja..självklart får dom det. Älskar att se dom njuta av mig.
Bäst är när man leker med folk som kanske kollar på en i affären.

Istället för att någon tjejkompis följer med på toan, så brukar jag fråga någon kille. Ingen kille som sagt nej än :) och ingen som har nått emot att se på när man kissar.

Har även hänt jag ringt FaceTime till olika vänner o bekantar när jag är kåt.
Ohhh är du naken när du ringer FaceTime då?
 

Vonsace

Ny medlem
Japp, jag är nudist sedan uppväxten. Så kläderna sällan på :)
Många vet detta såklart, men finns ju dom som fortfarande är kul och skoja med.
Vissa vänner och jobbarkompisar :)
Nice hehe men när du är kåt och ringt FaceTime, ligger du och leker med dig själv då så att dom ser
 
Toppen