Kvinnor och exhibitionism/voyerism??

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
Man blir onekligen lite glad när en läser era texter, gav fin näring åt morgonståndet!
Jag håller med till 100%. Tänk om fler tjejer var så öppna och busiga vilken härlig värld det skulle vara. Mer snusk så blir det mindre tid för oss män att hitta på dumheter :D
 

ElliBelli

Medlem
Kön
Kvinna
Har aldrig varit särskilt pryd. Alltid varit lite skönt pirrigt om man nakenbadar eller bastar när det är killar med eller i närheten.

Senaste åren har jag fått leva ut det ganska mycket då jag har en hyresvärd som verkar gilla att smygtitta i källarfönstret när jag duschar. Bara dumt att man inte riktigt vet om och när han är där. Men ibland kan jag höra nåt steg eller så från utsidan. Då får man visa sin bästa sida ;)
 

onanym76

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag är med exhibitionist. Älskar att visa mig naken för män irl. Har väldigt sällan trosor på mig när jag har kjol och gillar när det märks.
Jag blir kåt av att veta att män runkar till mig men är inget fan av cam sex, det ska vara irl och då är det sexigt att se män runka till mig

En dröm är att få se när någon främling visar fittan helt öppet. Får hålla till godo med filmklipp som detta så länge.

 

lll

Aktiv medlem
Kön
Man
Har aldrig varit särskilt pryd. Alltid varit lite skönt pirrigt om man nakenbadar eller bastar när det är killar med eller i närheten.

Senaste åren har jag fått leva ut det ganska mycket då jag har en hyresvärd som verkar gilla att smygtitta i källarfönstret när jag duschar. Bara dumt att man inte riktigt vet om och när han är där. Men ibland kan jag höra nåt steg eller så från utsidan. Då får man visa sin bästa sida ;)
Står i kö för att få bli din hyresvärd
 

Milf94

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Magiskt väder med 15 grader o sköna vindar.
Satte mig på altanen i sommarklänning, som ganska fort åkte av.
Då trillar grannen in: -Jaha, då var sommaren, när du solar naken;), var hans ord.

Hihi…japp, sa jag o särade på benen, nu gäller det att alla ställen får sol;).

Jag har en glad grannen som ofta är på besök:), speciellt på sommaren.
 

Jean De Luis

Ny medlem
När jag arbetade som fastighetsskötare var det en äldre kvinna som alltid satte sig och solade i trädgården när jag var där. Hon hade kjol (men trosor under) och behå. Men hon satt väldigt bredbent för att visa mig. Mina jobb tog alltid lite längre tid än vanligt på det stället
 
Toppen