Massagepistol!

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag köpte en på Jula igår 199:- Helt fantastisk leksak det tog inte många sekunder till sprut, och då har jag bara använt lägsta hastigheten.
Tack för infon. Visste inte att Jula sålde sådana. De jag hittade kostade runt tusenlappen och ännu mera,,,,
Ska nog införskaffa en sådan, men jag har en tid även funderat på elektro-stimulering. Så nu blir jag kluven på vad jag ska välja.
 

borås kille

Aktiv medlem
Kön
Man
Tack för infon. Visste inte att Jula sålde sådana. De jag hittade kostade runt tusenlappen och ännu mera,,,,
Ska nog införskaffa en sådan, men jag har en tid även funderat på elektro-stimulering. Så nu blir jag kluven på vad jag ska välja.
Den är grymt skön att använda. Använder den nu och får avbryta hela tiden för att inte komma direkt
 

borås kille

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag brukar lägga den mot kuken, behöver inte runka eller nåt så kommer jag jättefort. Har också använt ett an munstyckena (liten spets) att pulla mig själv i stjärten med....underbart skönt
Ja jag funderade just på den lilla. Sen såg jag att det fanns dildos på nätet som passar till den med.
 

sugen på

Medlem
Kön
Man
Om du vill spara några kronor så funkar en teens ifrån clasohlsson ganska bra. Jag har både en sådan och en massage pistol. Dom är sköna båda två på olika sätt. Funderar på att skaffa en plugg till teens en. Jag har redan strapps som man drsr runt kuken. Gillar att ha en strapp runt ollonet och en platta vid röven.
Och pistolen kan snabbt göra jobbet om man vill det.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Så sant ..hm...
Kommer faktiskt inte på nåt bra namn. Har inte testat någon heller.
Nyfiken blir man i alla fall.
 

Maloja

Aktiv medlem
Ålder
52
Kön
Man
Haha! Det är bara ett handtag med en pulserande del där man kan montera olika "ändar". Men jag är själv förvånad över hur skönt det var att få vibrationerna på kuken...börjar själv stöna efter ca halv minut...kom och testa vetja...
 
Toppen