Massagepistol!

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Du kan köpa TENS-maskiner på Rusta för 299 kr. De är inte lika avancerade som de dyrare, men du skulle definitivt få chansen och se om el-stimulering är något för dig. Annars så funkar de ju fortfarande bra mot muskelvärk. :)
Jag besökte Rusta idag, men de har inga TENS-maskiner. Tjejen i butiken sa att alla Rusta butiker har samma sortiment, oavsett om det är en mindre ort eller storstaden... Så du kanske menar någon annan butikskedja.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Inhandlade en massagepistol på Jula idag. Ska testas nu ikväll, men vilket massagehuvud ska jag välja? Den runda kulan, den lilla platta eller kanske den lilla runda? Det U-formade ser jag inte som ett alternativ.
Ni som testat, vilket har ni som favorit?
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Inhandlade en massagepistol på Jula idag. Ska testas nu ikväll, men vilket massagehuvud ska jag välja? Den runda kulan, den lilla platta eller kanske den lilla runda? Det U-formade ser jag inte som ett alternativ.
Ni som testat, vilket har ni som favorit?

Kulan tror jag är att föredra. Är den som jag sett användas på nätet också.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Börjar svagt och bygger på med hastighet. Och när man trycker ner massage pistolen så masserar den ännu fortare
Ja, det är 'turboeffekten' som jag tycker ger mest, men får trycka rejält hårt. De andra hastigheterna är lite för svaga för att jag ska få orgasm....
 

våspojken

Medlem
Jo man får göra det. Men det använder man sist man får bygga upp orgasmen sen på slutet använder man turboeffekten. Jag låter boxerkalsongen hålla fast pistolen så den stimulerar den kuken, sen ligger man och känner det byggas upp. Man ökar hastigheten vart efter sen finish med turboeffekten. Man kan kolla på sköna klipp på mobilen under tiden.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag blir inte riktigt vän med pistolen. Den ger visserligen kraftiga vibrationer, men frekvensen är för låg för mig. Och turbofrekvensen kräver för hårt tryck för att vara skön att använda.... Kuken blir mer bedövad och jag får svårt att nå orgasm... Vad gör jag för fel tro...?
 

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag blir inte riktigt vän med pistolen. Den ger visserligen kraftiga vibrationer, men frekvensen är för låg för mig. Och turbofrekvensen kräver för hårt tryck för att vara skön att använda.... Kuken blir mer bedövad och jag får svårt att nå orgasm... Vad gör jag för fel tro...?
Har en massage apparat skapad för sex, den får jag samma affekt av. Kan få skönt ett tag men när jag närmar mig orgasm så slår det stopp, kuken domnar bort. Provade köra den under pungen så vibrationen blev lite mildare, då kom jag i en skön orgasm.
Har en Tens apparat och har väl lyckats få utlösning med den med, skön bara ligga och njuta men kan vara knepigt hur man ska sätta plattorna. Tycker att det är inget jag rekommenderar.
 
Last edited:
S

Sköntpåtvå

Gäst
Har nu testat julas 199.- variant...
Jäklar vad intensivt och vilket sprut :)
Jag köpte en på Dollarstore idag 250 spänn ska testa ikväll

U formen använder jag när jag runkar. Använder den nu faktiskt sååå skönt bästa köpet
Jag har köpt en idag ska snart testa den, börjar bli lite runksugen nu

Vill slå ett slag för massagepistolen....lägger den mot kuken och kommer under minuten...helt otroligt...! Dessutom inget man behöver gömma! Kanske bara jag som kommer av det, eller?
Skönt jag har köpt en också kommer 2 gånger om dagen

Vill slå ett slag för massagepistolen....lägger den mot kuken och kommer under minuten...helt otroligt...! Dessutom inget man behöver gömma! Kanske bara jag som kommer av det, eller?
Jag köpte en på Dollarstore det var så jävla skönt mot kuken så jag var tvungen att köra 4 gånger den dagen, nu kör jag morgon, lunch och kväll Uperskönt

Tack för infon. Visste inte att Jula sålde sådana. De jag hittade kostade runt tusenlappen och ännu mera,,,,
Ska nog införskaffa en sådan, men jag har en tid även funderat på elektro-stimulering. Så nu blir jag kluven på vad jag ska välja.
Jag köpte min på dollarstore 250 kronor nu måste jag köra på full fR
 

sven555

Välbekant medlem
Kön
Man
Otroligt skönt att använda den på kuken . Dra sakta och känna när styvheten kommer . Så gott att känna den runt ollonet
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Skönt att köpa en dildo med passande fäste och använda den som knullmaskin. Den dunkar på hårt och skönt mot prostatan, och det får kuken att vibrera, och till slut sprutar jag i en KRAFTIG orgasm! Helt amazing!
 
Toppen