Morgonstånd

Naturisten.1981

Välbekant medlem
Kön
Man
Min sambo har nästan alltid morgonstånd. Det tycker jag är mysigt. Tyvärr blir det inte sex varje gång. Vi måste ju jobba också. Men hans morgonstånd på helgerna brukar leda till sköna stunder.
Jag har så länge jag kan minnas alltid varit väldigt hård på morgonen, alltid. Har fått höra att jag ska vara stolt över det och att det går i arv… hehe…
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag har så länge jag kan minnas alltid varit väldigt hård på morgonen, alltid. Har fått höra att jag ska vara stolt över det och att det går i arv… hehe…
Med åren avtar det. Långt ifrån alltid jag vaknar med stånd på morgonen, men det händer lite då och då att jag vaknar till på natten med stånd. Har väl drömt något trevligt hoppas jag.
Däremot runkar jag ofta upp mig till ett stånd innan jag stiger ur sängen. Blev ordinerad av läkare att tvätta ollonet och förhuden med olja för att motverka torr hud och sprickor inhuden, och det är mkt lättare och trevligare att tvätta när man är styv...
 

Tj58

Aktiv medlem
Ålder
65
Kön
Man
Ofta morgonstånd och då är det ett riktigt hårt stånd där kuken trycker mot magen. Vid ”normalstånd” står den knappt rakt ut numera.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Är nu 52år morgonstånd har jag inte så ofta men kan ibland vakna vid 1-2 tiden på natten med ett jättestånd. Om jag smeker mig så brukar jag komma snabbt och kraftigt. Hände förra veckan hemma hos en kvinnlig arbetskamrat. Gick in på toaletten hittade två par använda trosor i tvättkorgen om det var min arbetskamrat eller hennes artonåriga dotter vet jag inte, den orgasmen jag fick var den starkaste på väldigt länge.
Dagen efter sade dottern att hon hade känt en mystisk lukt när hon kissade tidigt på morgonen. Kan varit möjligtvis lukten av min sperma även om jag gjort rent, hon är så ung känner kanske inte igen lukten. Mamman kände ingen lukt hade väl försvunnit. Men om man skall återgå till tråden inte morgonstånd men nattstånd om det namnet finns.
 
Toppen