När började ni att onanera?

C

coolball4fun

Gäst
Långt innan erektion brukade jag gnugga hela handflatan fram och tillbaka över kalsongerna. Vart tillsagd flera gånger att sluta. Första gången jag runkade till speut var i 11 års åldern och jag minns att jag ställde mig själv frågan. "Är det såhär det känns att knulla?" Och redan då var jag fast bestämd att bli av med oskulden relativt snart. Dröjde dock till jag var 16 innan jag träffade någon som också ville.

Hade varit bästa vän med en kvinnlig kusin som jag hade pratat mycket om sex med. Brukade massera hennes rygg samtidigt som hon satt framför mig. Det var inte en gång jag fick stånd men hon satt kvar och vi sa aldrig någonting. Men jag smög lite och tog på hennes bh-band men vågade inte riktigt ta tag i hennes bröst. Vi var trots allt kusiner och bästa vänner.

Vid ett tillfälle när det kom på tal så frågade jag rakt ut om hon ville se min kuk komma. Hon fnissade och skakade genererat på huvudet. Såhär i efterhand tror jag att hon ville egentligen... Då var vi 14 år och satt på loftet i farmors stuga ute på landet.

Lätt att vara efterklok
 
Last edited by a moderator:
Toppen