När började ni att onanera?

Lelle

Medlem
Kön
Man
Jag var 12 år, en kompis hade med en porrtidning, första gången jag läste en sådan. Det blev en otrolig upphetsning, kuken mer eller mindre darrade innanför byxorna när jag läste, blev fruktansvärt kåt. Gick hem, in på toaletten och drog förhuden fram och tillbaks, känslan var fantastisk och jag sprutade snart. Efter det kunde jag runka 4 ggr per dag, även idag kan det bli 2 - 3 ggr per dag om man är riktigt kåt och frun inte är hemma och kan knulla.
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Var 12, var en kompis som visade efter gymnastiken i skolan, minns att jag var lite i chock just då men att jag testade hemma sedan, sen vart man fast :)
 

AndLargbg

Aktiv medlem
12-13 tror jag. Svaga minne jag mest låg o pillade på kuken synd kalla de runka. Sen kom det något kletigt ut. Hänt mycket sedan dess.
 

Arikssen

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Första orgasmen vid 11 års ålder, var kåt och knullade dynorna i soffan. Efter ett tag kom jag på att man kunde använda handen också :) Men man hade ju hållit på och krånglat på ett eller annat sätt i säkert fem år innan dess utan att luska ut vad man skulle göra…
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Förstår delvis att det inte gick förens man flyttade hemifrån, men jag hade inte kunnat vänta så länge. Om mamma kom på mig vet jag inte men tror det även om hon aldrig sa någonting, men hon tvättade mina ibland lite kladdiga underkläder.
Mamma var ensamstående hade några leksaker att hon använde dem antar jag men märkte det aldrig.
 

man70

Välbekant medlem
runt 10 års åldern, kompisar skröt om hur dom runkade, så hem och testa, ganska skönt men inte så märkvärdigt ända tills kuken helt plötsligt exploderade i konstiga sköna ryckningar, kändes i hela kroppen. trodde först att det var något fel på mej. Men efter en stund tänkte, kanske inte va så dumt det där, provar igen. sen dess otroligt skönt varje gång.
 
Toppen