När började ni att onanera?

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Började tidigt, kommer ihåg första gångerna jag kollade på porr. Kanske runt 10 årsåldern. Jag växte upp i en mormon familj där alla former av sex före äktenskap var en synd inklusive onani. Men det förbjudna var ju intressant och jag förstod inte varför det var en synd att ta på sig själv.

Där satt jag framför en datorskärm och surfade in på pandamovies. Varje klipp var ca 30 sekunder sedan fick man byta. Med tanke på min uppväxt var sex en nödvändighet för att skaffa barn och det var jag inpräntad med. Att en tjej skulle ta den i munnen var otänkbart. När jag såg det trodde jag att hon gjorde det för att tvätta av sperman för att kunna fortsätta ha sex. Som ett preventivmedel helt enkelt.

Första gången jag fick utlösning var runt 13 årsåldern och då tänkte jag för mig själv. Är det så det känns att knulla?
Känner igen det du skriver från min uppväxt. Skillnaden bara att jag hade inte tillgång till filmer på dator. En kompis, två år äldre, och jag hittade porrtidningar i vägdiken som vi tog med till en öde lada och gömde oss i och bläddrade nogsamt igenom från pärm till pärm. Jag var 11-12 år men vi runkade tyvärr aldrig tillsammans. Men han berättade för mig hur man gör och att man ska dra tillbaka förhuden bakom ollonet. Det hade jag ju sett på bilderna så där började ett frenetiskt arbete hemma under täcket med att få förhuden så töjsam att den gick att dra bakom ollonkanten. Första gången jag klarade det så fastnade den där. Min lilla kuk var ju hård som en spik och jag blev skiträdd av att inte kunna få tillbaka förhuden och livrädd för att gå till mamma och berätta vad som hänt. Men kuken slaknade efter en stund och problemet löste sig. Sen kan man undra hur många tusentals gånger förhuden har dragits fram o tillbaka över ollonet.... oräkneligt!
 
C

Coolball4fun

Gäst
Känner igen det du skriver från min uppväxt. Skillnaden bara att jag hade inte tillgång till filmer på dator. En kompis, två år äldre, och jag hittade porrtidningar i vägdiken som vi tog med till en öde lada och gömde oss i och bläddrade nogsamt igenom från pärm till pärm. Jag var 11-12 år men vi runkade tyvärr aldrig tillsammans. Men han berättade för mig hur man gör och att man ska dra tillbaka förhuden bakom ollonet. Det hade jag ju sett på bilderna så där började ett frenetiskt arbete hemma under täcket med att få förhuden så töjsam att den gick att dra bakom ollonkanten. Första gången jag klarade det så fastnade den där. Min lilla kuk var ju hård som en spik och jag blev skiträdd av att inte kunna få tillbaka förhuden och livrädd för att gå till mamma och berätta vad som hänt. Men kuken slaknade efter en stund och problemet löste sig. Sen kan man undra hur många tusentals gånger förhuden har dragits fram o tillbaka över ollonet.... oräkneligt!
Ja, jag vet att jag också hade "problem" med förhuden. Dock var det långt innan jag hade ett sexuellt intresse. Jag kunde inte dra tillbaka förhuden överhuvudtaget.

Men det låter som om vi hade en väldigt snarlik uppväxt bortsett från att jag hade tillgång till internets underbara värld. För det tackar jag min far som var i IT branschen redan på -80 talet. Det gjorde att han hade intresset av att skaffa internet redan före millennieskiftet :love:.

Kan dock inte låta bli att undra hur livet och ens syn på sex och samlevnad hade format sig om man hade fått växa upp helt utan tro på någon religion.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Ja, jag vet att jag också hade "problem" med förhuden. Dock var det långt innan jag hade ett sexuellt intresse. Jag kunde inte dra tillbaka förhuden överhuvudtaget.

Men det låter som om vi hade en väldigt snarlik uppväxt bortsett från att jag hade tillgång till internets underbara värld. För det tackar jag min far som var i IT branschen redan på -80 talet. Det gjorde att han hade intresset av att skaffa internet redan före millennieskiftet :love:.

Kan dock inte låta bli att undra hur livet och ens syn på sex och samlevnad hade format sig om man hade fått växa upp helt utan tro på någon religion.
Jag köpte min första dator 1995, tror jag det var och internet kopplades upp med ett telefonmodem. Men då var jag nästan 40 år.

Jag som växte upp på 60-talet kan inte säga annat än att jag är tacksam för den kristna uppfostran jag fick. Visst var det mkt pekpinnar, men det gav också en god grundsyn på livet, vad som är rätt och fel och människans värde. Att göra rätt för sig och sköta sig. Att ta ansvar. Titta bara på hur det ser ut i skolorna numera. Det existetade inte på min tid.

Att vi sedan har en sexdrift som kanske är lite större än vad flertalet har, den hade vi nog haft i vilket fall som helst. Nu njuter vi av våra kroppar och av att onanera dagligen!
 

skönaonan

Medlem
Ålder
73
Kön
Man
Ja man var nog 9-10 år och jag kom ihåg att man klättrade i träd o lyxstolpar när man kände en skön känsla
i kuken,kom ingen sperma men skönt var det mmm..sen fortsatte man pilla på snoppen.
Ja, första typ orgasm jag kommer ihåg var när jag på gymnastiktimmen klättrade uppför ett rep, halvvägs upp kände jag otrolig skönt i underlivet. Hängde där och tittade ner på de andra i klassen. Tog mig ner och var säkert illröd i ansiktet. Var c:a 10 år. Efter det klättrade jag i många lyktstolpar ;)
 

Dogging90

Medlem
Var nog vid 8-9 års ålder, farsan hade lite porr tidningar, har gillat det mycket, där för man runkar så mycket
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag och tre kompisar började tillsammans då vi var 8-9 typ. En av dem hade lärt sig av en äldre kille och efter skolan en dag så klädde vi av oss nakna alla 4 och så visade han oss andra och vi blev hårda allihopa och sen stod vi 2 och 2 mittemot varandra i badrummet hemma hos mig och drog i våra små hårda kukar i typ en timme! Sen fortsatte vi med det ett par gånger i veckan och sen bara jag och min bästa kompis utan de andra ibland! Tog flera år innan vi lyckades få utlösning men det var jävligt skönt och spännande ändå! Synd att de växte från det sen efter alla kunde spruta. Jag hade gärna fortsatt länge och även nu i vuxen ålder!
 

Trenter

Välbekant medlem
Kön
Man
Första runken var när jag var 12. Mammas syster och man var på besök hos familjen. De fick sova i mitt rum och jag fick sova i soffan i vardagsrummet. Mammas syster var parant som man sa i början på 60 talet.
Söt, stora tunga bröst och långa ben i korta kjolar. När de skulle gå i säng låg jag och läste serietidning, hon hade bytt om på toan till nattlinne. Hon gick fram till mig och gav mig en kyss på pannan och sa gonatt.
Då kunde jag se rakt ner i hennes urringning ett par stora bröst med mörkt röda bröstvårtor som gungade
sakta. Kuken for upp som ett spett och utan att jag viste vad jag gjorde började jag rulla ner förhuden upp och ner från ollonet. De kändes så skönt och takten gick upp. Plötsligt skaka jag till, det ryckte i kuken och en vit sås for ut. Första sprutet någonsin. Kvällen efter måste jag bara prova om det blev samma igen. Det blev det:) På den vägen är det och fortfarande 72 år gammal runkar jag kuken så gott som dagligen. Finns bara ingen skönare känsla just när sperman sprutar ut.
 

LindaEP

Välbekant medlem
Var inte en viss ålder utan det gick succesivt. Om jag minns rätt så började jag gnugga fittan mot bordshörn och soffans armstöd när jag var 6 - 7 år. Men det var väl inte riktigt onani. Jag gjorde det för att det kändes skön men visste då inte att det var något som hade med sex att göra. Började pilla och smeka fittan med handen mer regelbundet när jag var 9 och började väl då koppla ihop känslan med det jag lärt mig i sexualundervisningen. Jag hade fyllt 13 när min bästa väninna lärde mig "allt" om onanerande. När jag fyllde 15 fick jag min första vibrerande sexleksak som hemlig present av min mamma som råkat se mig onanera några månader tidigare.

Så någongång mellan 9 och 13 började jag onanera av sexuella skäl fullt ut.
 

peterpeter

Välbekant medlem
Ålder
59
Kön
Man
var 10 år och åkte moped det vibrerade så att jag kom körde nästan av vägen lol
lärde mig sen hur man skulle sitta, många sköna stunder blev det på moppen
 

Nakenälskare

Aktiv medlem
Kön
Man
Började redan vid 6 års ålder, brukade daska snoppen fram och tillbaka tills jag fick orgasm. Men då var det en helt annan känsla, det kom ingen sperma, men jag minns att det var mycket skönt. Första orgasmen med sperma fick jag när jag var 12.
 

Bgbg

Medlem
Ålder
58
Kön
Man
Började säkert vid 6-7…. kanske inte fattade riktigt men upptäkte det var skönt kanske vid 9-10 man började förstå
 

Bgbg

Medlem
Ålder
58
Kön
Man
runt….8-10 kanske….:) Grann tjejen och jag lekte doktor tidigare kanske…. låg på varandra men visste inte då vad vi skulle göra ….
 

Martin svensson

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag var ca 8-9 år när jag började runka, nere i källaren hade tagit porrtidninar från pappa. Som jag tittade i och drog i min snopp tills den ryckte. Och runkade ofta med in kompis som ibland sov över hos mig. Då runkade vi av varandra i sängen.
 
Toppen