När började ni att onanera?

C

Coolball4fun

Gäst
Jag var runt 12-13 år, hittade min pappas filmer. Var en tjej som sög en kille bredvid en pool, blev kittlig i hela kroppen och då blev det första smekningen :)
Första gången jag såg en tjej suga av en kille förstod jag inte alls att det hade med njutning att göra. Jag trodde att hon bara såg till att hon tog hand om spelman för att undvika att bli gravid ^^
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Typ tio år gammal. Hade lyckats dra bak förhuden tillslut, det gick inte när man var yngre:LOL:. Drog förhuden fram och tillbaka för att mjuka upp och tyckte det var skönt som dessutom slutade med en pirrande känsla, dock ingen sperma:)
 

Janne62

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
11-12 bast i källaren med kompisen när vi hade hittat dom äldre grabbarnas porr gömma med piff,paff riff,raff eller vad dom hette
 

Janne62

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Jag va 11, satt på huk vid morsans säng och bläddrade spänt i hennes porrtidningar. Kommer ihåg de så väl, va inte många rakade fittor i dom tidningarna
Jag va 11, satt på huk vid morsans säng och bläddrade spänt i hennes porrtidningar. Kommer ihåg de så väl, va inte många rakade fittor i dom tidningarna

Jag va 11, satt på huk vid morsans säng och bläddrade spänt i hennes porrtidningar. Kommer ihåg de så väl, va inte många rakade fittor i dom tidningarna

11-12 bast i källaren med kompisen när vi hade hittat dom äldre grabbarnas porr gömma med piff,paff riff,raff eller vad dom hette
Det var nog då man fattade tycke för hårigt
 

SkorpionPappa

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag var tidigt ute.
Runkade aktivet redan som 7åring. Och kollade porrtiningar då också. Så jag visste hur saker och ting fungerade (iallafall i 70/80-talets porr-värld). Jag var väldigt förtjust i mina torrorgasmer så det blev ibland många runk om dagen.
 

Runkepär

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
10 år. Gick i 4:an. Låg i sängen på kvällen och hade stake. Drog bak förhuden hårt och länge. Plötsligt pirrade det till och en varm sprut rakt ut på magen. Låg häpen men sedan gick det upp för mig vad det var. Vid det ögonblicket kände jag mig vuxen. Nästa dag gick jag in i badrummet och gjorde samma sak, med det var tji att få det att komma. Så så småningom kom jag på att dra fram och tillbaka flera gånger för att det skulle gå. Sedan dess runkade jag varje dag i säkert 30 års tid.
 

gmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag var väl ungefär 12 och hade experimenterat med att ta på kuken i badet, leka med den när den blev hård, men det blev lätt "för mycket" när jag tog på ollonet. Tröskeln mellan njutning och smärta var rejält mycket lägre då och det kunde svartna för ögonen när beröringen blev för mycket.
Jag visste vad det var att runka men inte riktigt hur jag skulle göra. Till slut bestämde jag mig för att försöka övervinna smärtan och runkade stående över toaletten. Tog tid på mig, slutade och började igen flera gånger och till slut tog jag mig och min stenhårda kuk över gränsen. Snacka om sensation! Hela kroppen skakade och jag kunde inte stå upp. Kändes som att jag var på gränsen att svimma, alldeles yr i flera minuter efteråt. När jag samlat ihop mig såg jag att det kommit ganska fasta klumpar av sperma på toalettstolen. Fattade att det var utlösningen, men hela situationen var en blandning av skräck och enorm förtjusning. Efteråt var jag liksom skakad av händelsen, men insåg också att jag hittat nyckeln till sanslös njutning. Och det var som att de riktiga spermaspruten kom igång när väl de där första klumparna var ur vägen. Det dröjde inte länge innan jag var tillbaka och sedan dess har det varit en skön resa för att lära mer om njutning genom kuken. :)
 
Toppen