när blev ni av med Oskulden

Kuken

Medlem
Kön
Man
Originally posted by magistern

el gardo-
Allt jag säger går ut på en sak: "Se till att få det gjort".
När man väl gjort det en gång, vet man hur det är och all "dramatik" lättar. Det blir inte den stora grej det verkar vara när man inte vet vad det handlar om. Sluta kolla på porr o tro att allt ska vara som i filmerna, osv. Det är just det att den första gången kan kännas som en besvikelse som är lite irriterande. Men har man gjort det en gång, kommer man över en del av spänningen. Det är DET jag menar.

-Nej, det är ingen tavelsudd jag har i fickan.
Förlåt, men är du dum eller? Att "få det gjort" är ju ett oerhört problem i sig. [B)]

Lyckans den ost som inte behöver göra nåt. Det kan man ju drömma om... Jag tror jag super ner mig idag, jag står inte ut med den här skiten längre. :eek:
 

Dra_Q_La

Medlem
Kön
Man
Jag var 19 när jag knullade första gången, men innan dess hade jag haft en relation i flera år med en tjej som inte ville ha samlag men gjorde (typ) allt annat. (D v s oralt, petting, etc.) Hon kom från en väldigt "traditionell" familj och hade en mycket dominant mamma (som fortfarande dominerar henne så vitt jag vet, liksom hennes mormor dominerar hennes mor). Vi kunde alltså inte heller spendera natten tillsammans. Vi hade ändå sex jämt och ständigt när vi träffades. I bubbelpolen i badhuset, i gångtunnlar, i förrådsrum, och hemma hos mig dagtid när mina päron var på jobbet. På det hela taget tror jag att mitt sexliv blev rätt mycket intressantare av de restriktioner som fanns på oss, och jag är glad att jag "tränade" på förspelet så länge. Har sedan dess alltid älskat att göra massa olika saker länge innan man går på själva knulleriet. Jag har haft en del problem med kondomer (det är en helt annan historia) och är då glad att jag inte har några problem att ha skön sex utan samlag.
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
Jo magistern jag fattar vad du menbar och det är därför jag är beredd att hålla med kuken och undra om du är dum i huvudet. Du sprider ivilket fall en massa känslolöst skit runt dej. Du pratar om det som att prova en ny sexleksak som man inte vet hur den funkar.
 

Dra_Q_La

Medlem
Kön
Man
Det var någon författare som var känd för heta sexscener som sa att i hans böcker, liksom i verkligheten, förkommer inte sex så mycket som folk tror. Att ha ångest för att man är oskuld eller inte har haft tillräckligt många tjejer/killar är en sån jävla onödig grej som bygger helt på överdrivna förväntningar baserade på fiktiva förhållanden. Alltså, det är inget ovanligt eller onormalt att ha sen sexdebut. Massa människor har inte sex på åratal när de är vuxna. Sex i verkligheten händer inte så mycket som man tror när man tittar på TV-serier. Vissa har tillfälligt sex som hobby men många fixar inte det utan att också "stänga av" inför möjligheten till en riktig relation. Få bra sextillfällen kan vara mer värt än en massa korta. Oroa dig inte Kuken (jävla namn! lol), ta't kallt och låt saker ha sin lilla gång. Det löser sig nog. Det är ingen orsak att inte bli full förstås... :)
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
El Gardo och Kuken-
Det är just det där jag menar. Varför göra det hela till en så stor grej? Känslolöst, förresten? Du har tydligen tolkat mig helt fel. Det var ju sista gången man försökte hjälpa någon härinne. Lägg er ner och dö, då om det känns lättare. Det här lägger i alla fall jag ner. Och du, kuken. Det var till "el gardo" jag skrev det sista inlägget, inte till dig. Om du minns vad jag skrivit tidigare inser du kanske att jag fattar att det är svårt. Tydligen är det någon annan här som är mer än lite dum...
/Magistern
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
men magistern problemet med att vi tydligen missförstår dej är kanske att du säger så förbaskat många motsägelsefulla saker utan konsekvens.

"Tro mig. Om du först blir vän och sen blir tillsammans med en tjej, kan du, så att säga, "gå den långa vägen". DET var min poäng."

"Varför kan du inte ha tjejer som kompisar? Varför kan du inte gå på en fest och bli full och hamna i säng med en "kompis"? Varför blir det alltid fel då det gäller? "


De där som exempel. Vi tolkar det du skriver och kan inte läsa dina tankar, vilka tydligen inte är de som du lyckats uttrycka för oss. men vi måste ju ändå utgå från att du gör det, eller hur. Precis som du gör det när du läser detta. Det jag tycker är dumt sagt kanske jag bara missförstått.
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Okej, el gardo och kuken.
1. Jag fattar att det känns tungt
2. Inget jag säger kan göra det enklare
3. Ju längre tid som går, desto svårare blir det, eftersom man blir kåtare och mer desperat allt eftersom (eller hur?)
4. Därför gäller det att försöka koppla bort det hela med sex och bara "låta det hända", hur dumt det än låter
5. Frågorna du tar upp, el gardo, var retoriska, inga seriösa frågor.
6. Jag hoppas det löser sig till slut.
Ok?
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Originally posted by magistern

Okej, el gardo och kuken.
1. Jag fattar att det känns tungt
Något. Tyngre än allt annat i hela världen. Skulle vara en barnlek att bestiga Mount Everest i jämförelse.
2. Inget jag säger kan göra det enklare
Antagligen inte, nej.
3. Ju längre tid som går, desto svårare blir det, eftersom man blir kåtare och mer desperat allt eftersom (eller hur?)
Nej, det stadiet är för länge sedan passerat. Jag är inte desperat, bara bitter och själsligen mördad.
4. Därför gäller det att försöka koppla bort det hela med sex och bara "låta det hända", hur dumt det än låter
Det här förstår jag ingenting av. Varför skulle det "bara hända" plötsligt? Det händer ju mindre ju mindre man gör själv. Ingenting händer av sig självt. Men det gör väl kanske det för er som inte har genetiska fel.
5. Frågorna du tar upp, el gardo, var retoriska, inga seriösa frågor.
6. Jag hoppas det löser sig till slut.
Ok?
Det hoppas jag också, men det är som att hoppas på att Gud i egen hög person ska komma ned och fixa det åt en. Man måste göra det själv, och är man inte kapabel att ragga så är man rökt...

Nu måste jag supa ner mig igen. Jag mår så jävla dåligt sen jag drog upp den här skiten här... Mitt liv känns helt jävla meningslöst när jag vet att jag kommer dö ensam och bortglömd.
Ty kärleken måste ju vara meningen med livet. Eller hur? :unsure:
 
N

Nippe -LÅST-

Gäst
när ja va 13 me en polare... ångrade d lite först men sen gjorde vi om d några dar senare...
 

Snusk Pekka

Medlem
Kön
Man
Originally posted by magistern

Okej, el gardo och kuken.

Jag hade också samma problem skrev ibörjan av denna topic som har blivit lite offtopic nu.

1. Jag fattar att det känns tungt

Ja vissa dagar är det blytungt. När man inte är på jobbet typ.

2. Inget jag säger kan göra det enklare

Svårt att säga. Visst det är fina tips men har man nada självförtorende så går det bara inte.

3. Ju längre tid som går, desto svårare blir det, eftersom man blir kåtare och mer desperat allt eftersom (eller hur?)

Man känner sig som en avbytare som aldrig får komma in på planen fast hemmalaget leder med 12-0. Existensen känns onödig.

4. Därför gäller det att försöka koppla bort det hela med sex och bara "låta det hända", hur dumt det än låter

Skulle "det" hända så blir jag evigt troende....

5. Frågorna du tar upp, el gardo, var retoriska, inga seriösa frågor.

Har ej läst el gardos frågor.

6. Jag hoppas det löser sig till slut.

ja det skulle vara värdens mirakel.

Ok?

Onanera Mera
 

Dra_Q_La

Medlem
Kön
Man
Originally posted by magistern

3. Ju längre tid som går, desto svårare blir det, eftersom man blir kåtare och mer desperat allt eftersom (eller hur?)

Jag håller med dig utom möjligen på den här punkten. Det blir inte nödvändigtvis värre. När man blir äldre kan det bli lättare att se verkligheten för vad den är och inte känna pressen så mycket. Att känna att man "duger" är inte samma sak när man är ung som när man blir lite äldre. Man får (de flesta i alla fall) en mer komplex bild av sig själv och folk i allmänhet och känner inte kraven från medieidealen och hur man tror kompisarna har det lika mycket. Det är därför det är värt att ta det koolt.
 

Zartok

Ny medlem
Kön
Man
Jag var 18, eller 19 om jag tänker efter. Två veckor efter det att jag blev 19. det var med min nuvarande hona. vi blev ihop, och jag tänke att jag var tvungen att flytta till ett ställe närmare henne så att vi skulle hinna umgås mer.

efter att jag hade flyttat dröjde det inte länge innan vi började med saker. vi började ligga ner i soffan, och efter det så spenderade vi den tid vi hade tillsammans i sängen, hånglandes. vi var båda gröna på det området, så det var mysigt.

allt eftersom veckorna gick så klädde vi av oss mer och mer. lagom till sommaren låg jag för första gången utan kläder, samma dag som hon hade tagit av sig byxorna för första gången. ojojoj, jag trodde inte att det var sant, så fin kropp hon hade/har.

vår första gång var vi båda väldigt nervösa. vi hade omkring 20 minuter på oss, eftersom hon alltid var tvungen att komma hem halv tio. vi hade pratat lite om det, och hon hade drömt att vi hade haft sex med varandra.

det var en underbar gång för mig, hon tyckte att det var väldigt skönt också, men hon fick väldigt ont eftersom det var hennes första gång, då honorna är trånga. vi var försiktiga och låg och hade trevligt i en 20 min, sen var vi tvungna att sluta och gå hem till henne, för att säga hejdå.

hon har för övrigt också en väldigt sträng mor. vi fick inte sova med varandra, och när vi gjorde det i smyg och blev upptäckta brakade helvetet lös. hon skrek om graviditeter och allt möjligt. jobbigt med såna svärmödrar, men så var det iaf.

hon förbjöd oss från att träffas också, men det var innan jag hade flyttat. fråga mig inte varför. idag så bor vi ihop och hon tycker jättebra om oss som par och mig som svärson, jag är en riktig svärmorsdröm faktist.

nåja, efter det har vi haft sex många gånger till, idag, snart två och ett halvt år efter att vi blev ihop så är vi förlovade i ett och ett halvt år, bor ihop, har ett brunnsdjupt förhållande och har haft sex 322 gånger, på olika spännande ställen.
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
Zartok....det låter så fint. Visar att mina fantasier om att gå försiktigt och älskvärt fram inte är så overkliga. Och jag tror verkligen som du beskriver att första gången kan vara en underbar gång, med rätt kvinna så.


Håller föresten med Dra Q La
 

Elgen

Medlem
Kön
Man
Känner igen mig i "Kukens" berättelser, själv är jag strax under 20.
Jag är också oskuld, men det är något man lär sig leva med. I alla fall så är just inte det problemen bland kompisar osv utan det är nog snarare en erfarenhetsproblematik som kanske kommer spöka då väl tillfället ges.

Förövrigt så känner jag också igen mig i kukens snack om att han har svårt att ta till sig att någon gillar en. Det är som sagt svårt ändå och veta hur långt tjejen är redo att gå, om hon bara vill dansa,strula,få sprit, ligga, förhållande osv. Jag brukar ofta typ tänka det värsta, att tjejen bara tittar för tittandes skull utan intresse. Jag tror inte jag ser mig själv som en sexuell varelse, alltså detta beror nog på att man fått dåligt självförtroende hur man ser ut sedan gammalt (jag ser typ medieoker ut). Jag har också viljan men rädslan att försöka på en tjej, rent förhållandemässigt dvs. Tror att detta har med att man inte har någon erfarenhet över hur man skall bete sig, anhöriga skall reagera med mera. Jag tror också hela tiden att "om jag gör det" så kommer det lösa sig, en av dessa saker är en egen lägenhet bland annat, pga att jag skulle slippa föräldrar som tittar osv mitt under pressen, skulle kunna ha fester med mera. Har dock ingen egen lägenhet än, men hela tiden försöker jag eliminera det som jag tror är anledningen till att inte planerna går hem.

Jag tror inte jag är i kukens ålder, för på dig verkar du vara i 30 års åldern. Jag är visserligen inne på ett förhållandelinjen, men nu för tiden ser jag hellre att mitt ego inom kvinnofronten "boostas" av ett strul än att fortsätta gräva ner sig. Jag har också svårt att ta nederlag, ett nederlag är ju att gräva ner sig ännu mer.

Jag tror att dessa problem i grunden handlar om att man fått med sig lite spöken sen gammalt, osäker sedan tidigare på sitt utseende, har genererat dåligt självförtroende på den fronten och på så sett också gett liten kontakt med tjejer. Jag tror nog också såsom dig att man söker kärlek, vill bli älskad, det som alla vill. Visst behöver inte ett strul på krogen betyda kärlek, men det ger mer självförtroende som kan sluta med att man träffar den rätte. Ett strul kan också ge kontakter med tjejer, alltså du får hennes nummer och msn eller liknande, för att man skall kunna bygga upp en bas i bygget. Möjligheter på tjejkompisar och fester med mera.

Är du 30, så kanske fester känns avlägset, har inte så bra koll. Jag tror också att det är viktigt att försöka ha kontakt med tjejer i tex en sport eller liknande. Tyvärr kanske du som jag är lite gammal för något liknande projekt, men det finns andra vägar såsom kurser i skolan, ja vad som helst som det finns kvinnor inom. Du kanske arbetar och har fast jobb osv, och fastnat i ett ekorrhjul?

Om du är missnöjd över ditt utseende, har samlat på dig en fettsäck eller nåt, så försök att eliminera de saker du kan som du är missnöjd i ditt utseende. Själv så har hållt på i nåt år nu och luggit i för att förbättra min vikt och skaffa muskler. Detta kommer iofs inte stävja denna inställning, nej, men den kan ge mer blickar på krogen osv. Du får helt enkelt försöka boosta ditt självförtroende med småsaker hela tiden. Det är en del av min plan. Jag har själv inte dragits med dessa tankar så länge, faktiskt bara typ 4 år sedan man fick upp ögonen, det börjar ju bli dags snart.

Sen så gäller det att satsa också, våga att ta nederlag, eller göra bort sig. Inte snåla på krogen om man har pengar, försöka skapa diskussioner med tjejer(kan boosta självförtroendet). Med tanke på detta, jag har själv inga problem att snacka med en tjej eller killar, är relativt social när diskussionerna väl börjat, men när det senare handlar om att försöka "styra" en tjej så blir det haveri, man vågar inte ta steget, om man ens vet vad man skall göra.

Jaja, lite av mina åsikter om detta. Jag tror att inom en framtid skall väl poletten trilla ner. Inom ett år iaf..


hehe
 

Postman

Ny medlem
Kön
Man
jag var 21, hon var 17, det var nio år sen nu.. still going strong... vi två alltså... båda var oskulder. Hade haft "nästan-sex" en gång innan, dvs. legat och juckat med lite kläder på, då kändes allt helt ok, borde ha gjort det då, den "riktiga" gången var vi båda rätt nervösa, jag för att det skulle göra ont för henne och hon för att hon kände sig mer oerfaren (mentalt) än mig. Det blev gjort och sen har det bara blivit bättre *ler*
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Dra Q La-
Visst är det du säger sant också, men det varierar från person till person. För de flesta tror jag nog att det känns ännu jobbigare.
 

Dra_Q_La

Medlem
Kön
Man
Majjen: Sant. Försöker bara hålla hoppet uppe men har insett att Kuken mycket väl kan vara äldre än mig (och dig), så... *rycker på axlarna*
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Dra_Q_La

Majjen: Sant. Försöker bara hålla hoppet uppe men har insett att Kuken mycket väl kan vara äldre än mig (och dig), så... *rycker på axlarna*
Oavsett hur det ligger till med åldern så har det ingen som helst betydelse här. Har man hamnat efter så har man. Hur mycket är skit samma.
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Dra_Q_La

Vad betyder "hamna efter"? Vilken är normen man måste rätta sig efter och vem bestämmer den?
Hamnat efter har man väl så fort man inte fått göra det när man vill egentligen? Och 10 år är väl ganska uppenbart "efter". :unsure:
 
Toppen