När fick du din senaste orgasm?

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Denna morgon med min Womanizer...fantiserade om att jag stod på knä i gymmet, brösten blottade med händerna bundna uppåt med gummibanden och jag fick smisk på brösten av alla på gymmet så jag blev alldeles röd....då kom jag...hinner inte fantisera längre än så då Womanizern är brutal *skrattar*
 

Jeppe-87

Välbekant medlem
Kön
Man
Natten till igår. Pullade hennes fitta medan hon lekte med vibrator, Knullade sen i skeden innan hon ville rida min kuk tills vi kom, jag höll vibrator vid hennes anal så det vibrera mot min pung. Jösses va skönt jag sprutade.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Denna morgon med min Womanizer...fantiserade om att jag stod på knä i gymmet, brösten blottade med händerna bundna uppåt med gummibanden och jag fick smisk på brösten av alla på gymmet så jag blev alldeles röd....då kom jag...hinner inte fantisera längre än så då Womanizern är brutal *skrattar*


Låter som en trevlig fantasi och en härlig leksak
 

German98

Aktiv medlem
Kön
Man
Igår på egen hand. Började ta på min styva kuk i soffan och sedan gick jag in i badrummet och både fick orgasm och sprutade ❤
 

German98

Aktiv medlem
Kön
Man
Nu i morse i min dusch. Men hade min skönaste orgasm igår när jag knullade mig själv med min sex leksak ❤
 
Toppen