När fick du din senaste orgasm?

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
För några dagar sedan, börjar bli dags nu, vaknade styv och kåt och började massera kukhuvudet.:)
 

Jeppe-87

Välbekant medlem
Kön
Man
Imorse.
Blev en snabbis med sambon, knullade henne i analen och pullade henne sen i fittan innan vi blev avbrutna av barn som skrek från nedre våningen.
Sambon gick ner och jag fick avsluta med en runk, sprutade ner hela bröstet på mig själv.
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Igår med rakning av hela paketet inklusive Marabou-kanalen så nu är det lent och fint
och naturligtvis så avslutades det hela med en skön runkstund och ett härligt sprut.(y)
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
I förmiddags rakning av kukskaftet och pungen bak mot analen. Trim av kukbusken.

Efteråt lekstund med mina "Favourites" på xHamster - nr 1 är kanalen "Girl out west", gjord av tjejer med tjejer....

Favoriten är visserligen lite lökig - men efter 10.30, så får Lotta Schelin-lookalike'en en behandling som balanserar upp alltihop.
Pincettgrepp över Klitoriskappan och fingerknull av en annan favorit - Anna-Belle Lee. Tyvärr har hon (ABL) sunkat ner sej en del - har sett något nutida material och det var ingen vacker syn.

https://xhamster.com/videos/hairy-amateur-girl-fingered-in-rafting-threesome-3063558

Blev rikligt sprut långt upp över mage, bröst och på hakan. Vinklar jag kuken lite till vänster så träffar jag ansiktet, om jag trycker ifrån med bäcke/säte och bål-muskulaturen.

Totalt sett en bra start på lördagen!
 

German98

Aktiv medlem
Kön
Man
För 10 minuter sedan. Har en ny favorit video där en tjej med en riktigt sexig kropp i bara bh rider en stor och riktigt grov dildo. Och man hör att hon verkligen njuter av att ha den inutti sig med dom stönen ❤
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
En halvtimme sedan i min gravida fästmö! Mycket sug på de ådriga, växande brösten, kuk i den varma glidiga fittan och ett finger som leker runt och i hennes rosett. Känns så fantastiskt härligt när hon kommer och man känner hur både fittan och rumpan kramar om kuk och finger.
 

EKA6

Aktiv medlem
Ålder
42
Kön
Man
En halvtimme sedan i min gravida fästmö! Mycket sug på de ådriga, växande brösten, kuk i den varma glidiga fittan och ett finger som leker runt och i hennes rosett. Känns så fantastiskt härligt när hon kommer och man känner hur både fittan och rumpan kramar om kuk och finger.
mmm, vill se!
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Räknar ner minuterna tills damen ska in och duscha. Hon kommer att ropa på mig och då blir jag hård, för då är det dags för hennes inspektion och grundliga tvätt av min rakade kuk. :D
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Igår i duschen, i min fantasi så hade jag en 69:a med en ung kille med rakad lagom stor kuk som inte varit med en kille förut och som sprutade i min mun samtidigt som han tog min sats. Fan vilka underbara scenarier man kan trolla fram ibland, nu är det bara invänta att det ska ske i verkligheten också, då djävlar ska det sugas kuk, det kan jag lova.:p(y)
 
Last edited:

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
I bilen innan jobbet, var tokkåt och behövde göra något åt det. Så såg en av @Satscha reacts, den hon munknullar sig själv med en dildo. Drog upp tröjan och sprutade över magen. Tur det fanns kvar några servetter från McD att torka upp sperman med.

Blir så sjukt kåt att höra Satschas röst.
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
I morse, frun kände sig dålig så ja gick och la mig i gästrummet. Passade på att onanera och fantisera om en jobbarkompis. Sprutade på magen innan jag gick upp, givetvis duschade jag efteråt.
 
Toppen