Någon som onanerar på jobbet nu?

wisent

Välbekant medlem
Kön
Man
Har gjort det rätt ofta på förra och förrförra jobbet då jag körde lastbil. hände mer än en gång att det skedde när jag stod på rast bara att dra igen gardinerna för att få lite skugga och kunna fantisera lite. Senaste lastbils jobbet var det ofta om vissa kvinnor/brudar i butikerna jag levererade till som var riktigt snygga/sexiga i mina ögon sett. Nuvarande jobb sker det då och då på toan för mycket folk på plats för att kunna göra det på något annat ställe än där och då är det chefen som finns i fantasin just då eller nån av dom kvinnliga kollegorna...
 

Arikssen

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Men jag menar att försatsen sprutar ju inte. Den rinner ju bara ut om det är mycket... Sprutar gör man i samband med orgasmen....
Du får tala för dig själv. Jag sprutar ofta utan orgasm och då är det som en blandning av försats och sperma. Efter det är det ofta ännu skönare att runka.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Försöker ibland gå in på damernas kan vara upphetsande att några kvinnor har kommit där inne. Någon gång tycker jag att man känt lukten av kvinnokön där inne men är kanske bara i tanken.
 
Toppen