Naken eller lite avklädd i bil?

Status
Stängd för vidare inlägg.

GunnarE

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Tycker det är spännande att köra bil naken eller lite avklädd när det mörknat ute. Vore trevligt att komma i kontakt med andra som också blir kåta av det, kanske kan vi utbyta erfarenheter och även träffas.
Diskuterar gärna här i tråden eller via PM.
 

Xerton

Välbekant medlem
Kön
Man
Klart man kört med öppen gylf med bultande ståkuk. Slutar oftast med att man hittar någon avsides vägtoalett där man får runka klart och spruta ner lite. :D
Vägtoalett? Brukar inte lukta så bra där. Jag hittar hellre en avsides parkeringsplats och går uti skogen. Är det dåligt väder får det bli i bilen, ingen som ser när dom far förbi ändå.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Vägtoalett? Brukar inte lukta så bra där. Jag hittar hellre en avsides parkeringsplats och går uti skogen. Är det dåligt väder får det bli i bilen, ingen som ser när dom far förbi ändå.
Tänkte samma sak när jag läste inlägget, men glömde skriva. Inte fan hittar man en vägtoa så där utan vidare och framför allt inte en som man vill gå in på om man slipper. Äckligare platser går knappt att hitta. nä, -"FRISK LUFT, BRÄNNVIN OCH RENA KALSONGER - har ingen dött av", så en runk i fria naturen är vad som gäller. Brännvinet kan man dock med fördel vänta med till efter färden :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen