Naken eller lite avklädd i bil?

Status
Stängd för vidare inlägg.

per35bi

Medlem
Kön
Man
Klart man kört med öppen gylf med bultande ståkuk. Slutar oftast med att man hittar någon avsides vägtoalett där man får runka klart och spruta ner lite. :D

Jag har flera gånger träffats inne på vägtoalett för att leka. Älskar att stå på knä och ta emot kuk inne på vägtoaletten det bidrar till känslan av smutsighet/kinky känslan. Blir riktigt kåt då
 

snoppfjollan

Välbekant medlem
Ålder
35
Jag har flera gånger träffats inne på vägtoalett för att leka. Älskar att stå på knä och ta emot kuk inne på vägtoaletten det bidrar till känslan av smutsighet/kinky känslan. Blir riktigt kåt då

Alltid undrat hur man hittar till en sådan.. Med kollektivtrafiken..

sry lite offtopic..
 

Pynolf

Välbekant medlem
Kön
Man
Tycker det är spännande att köra bil naken eller lite avklädd när det mörknat ute. Vore trevligt att komma i kontakt med andra som också blir kåta av det, kanske kan vi utbyta erfarenheter och även träffas.
Diskuterar gärna här i tråden eller via PM.
Visst är det eggande att vara naken nertill. Drar ofta ner brallorna när jag är ensam...
 

Sex65

Välbekant medlem
Kön
Man
Det har hänt att jag stannat vid en p ficka gått ut och klätt av mig helt naken för att sen åka vidare . Men en gång fick nog en bil som passerade se lite väl mycket innan jag hann in i bilen . En helt naken mogen man framåt böjd med stjärten i vädret men det bjöd jag på LOL
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Det är spännande att köra bil "uppklädd" och som tur är så har man ju AC i bilen nu när det är lite varmt. Men kvällstid så är det ju skönt att stanna och gå ut och runka på lämplig plats
För tillfället har jag ingen bil och de gånger jag kört ”uppklädd” så har det varit på order :X3:
 
K

KjellKåt

Gäst
Åkte helt naken några mil för en vecka sedan, från ena naturist familjen till nästa, var ju onödigt hålla på och klä sig då.
 

Kallekrybbe

Medlem
Kön
Man
Om någon är ute o åker med kuken ute runt Örebro trakten så hör av er. Kan hjälpa till att runka eller suga av isåfall
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen