Ni killar som sugit kuk

Status
Stängd för vidare inlägg.

macowen

Ny medlem
Ålder
53
Kön
Man
Men grabbar... man behöver inte vara bög för att suga av en kuk...

Mitt första sug hade jag med en äldre man när jag var 20... hn hade en enorm kuk som var renrakad och fin... Han sprutade som en fontän och jag tog snällt hela satsen i ansiktet...
Shit vad jag själv sprutade efter det...

Klart ni ska prova om ni tänder på det... själv tänder jag enbart på kukgrejen.. inget annat... fitta är MYCKET bättre.. :)
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Men grabbar... man behöver inte vara bög för att suga av en kuk...

Om man inte är bög när man, som man, gillar att suga nån annans kuk, så är man bi. Finns liksom inget sätt att komma runt det. Visserligen är det inget fel på en även om... ;)

Och jag tycker det är GRYMT starkt av skaparen till tråden att erkänna detta. Han är en av de få.


Ångrar absolut inte att jag sugit, och knullat - nej... benämningen är snarare "haft djuriskt sex med en kille".

Jag var vrålkåt efter att ha drömt om det i flera år. Med hans kuk i min mun och min kuk i hans i en härlig 69a, kändes det verkligen som att ha "kommit hem". Men det klart, så e man ju inte direkt hetero heller. :D
 

Skogis

Medlem
Kön
Man
Det är väl inget konstigt att erkänna att man är bi, och inget att skämmas över heller. Se erkännandet som en början på ditt nya liv - att kunna ha sköna stunder både med killar och tjejer.

På tal om suga så verkar det finnas väldigt många killa som gilla att suga av utan att vilja ha något tillbaka. Är tacksam för det. Jag gillar att bli avsugen av killar men är dålig på att "betala tillbaka".
 

2dance4life

Ny medlem
Kön
Man
hur det är? jo luktar den gott och ser ren ut så är det helt underbart att kunna få en annan kille knäsvag. Att lista ut med dina läppar, tunga, mun och händer vad han gillar. själv gillar jag inte att han kommer i munnen på mig men det är olika från person till person. men första gången du ska göra det, se till att det är du som har kontroll över det hela. så att du slipper få den nertvingad i halsen och få kväljningar. lycka till ( njuter du, njuter han)
 

Skogis

Medlem
Kön
Man
Grattis LoveBigBoobs till att du vågar erkänna att du är bi-. Det är lika naturligt som alla andra sexuella läggingar. Det är nåt speciellt med att suga kuk, men också att bara hålla i någon annans. Brukar somna ihop med min pojkvän och hålla om hans kuk- lika härligt styv som slak.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen