Ni killar som sugit kuk

Status
Stängd för vidare inlägg.

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Tydligen har flertalet så även jag tankar om hur det skulle vara att suga kuk,verkligen en upphetsande och spännande tanke dessutom.Har i vuxen ålder runkat av en kompis samtidigt som han runkade mig vilket var otroligt upphetsande.men det blev bara den gången.Fortsättning följer som man säger.
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Har levt runt i livet.
Redan på 70-talet, hade jag min första, riktiga bi-sexuella upplevelse.
Det var min kusin som fångade min uppmärksamhet.
Sög och slickade hans kuk som en slickepinne...
Älskade det lika mycket som när jag slickade en villig fitta.
Galen i sex, som jag var, testade jag gränserna... ordentligt.
Ångrar inte en minut.
Även de dåliga erfarenheterna, var lärorika, då det gällde att hitta sig själv...
 

Johab

Ny medlem
Kön
Man
Ja det är det såklart..men önskar gärna få sperman i munnen..men vågar inte riktigt pga smittorisken..
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
I dessa tider skall man vara försiktig, onanera via Facetime/Skype/Zoom etc. Virtuell sex FTW
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Att suga kuk och bli sugen av en annan kille är nåt av det bästa som finns. Man är två grabbar som helt och hållet förstår varandras anatomi, njutning, och kåthet.

När jag känner mig undergiven älskar jag att låta killen ta mitt huvud hur han önskar och råknulla min hals så hårt och djupt han vill och kan. Om han är van vid tjejer (som man för det mesta måste ta det lite lugnt med) brukar han finna detta otroligt upphetsande och frigörande. En man är oftast mer robust än en tjej och klarar av att ta en annan mans fulla råstyrka. Rått och djuriskt och härligt.

Givetvis har jag även gett kuk till män. Det är inte sällan män som mest varit med tjejer gillar den mer råa behandlingen. Först tar man hans huvud mellan båda händerna och begraver hans näsa mellan pung och ljumske, och låter honom dra in den manliga myskiga, söt-tunga doften. Sen tar man hans haka i ena handen och kuken i den andra, och teasar honom med ollonet och låter honom smaka på försatsen. Sen kör man in ollonet och låter hans läppar omsluta det. Sen kör man in det till roten och begraver hans näsa i buken. Brukar uppskattas (y):D
 
Last edited:

Johab

Ny medlem
Kön
Man
Att suga kuk och bli sugen av en annan kille är nåt av det bästa som finns. Man är två grabbar som helt och hållet förstår varandras anatomi, njutning, och kåthet.

När jag känner mig undergiven älskar jag att låta killen ta mitt huvud hur han önskar och råknulla min hals så hårt och djupt han vill och kan. Har han vanan för tjejer brukar han finna detta otroligt upphetsande och frigörande. En man är oftast mer robust än en tjej och klarar av att ta en annan mans fulla råstyrka. Rått och djuriskt och härligt.

Givetvis har jag även gett kuk till män. Det är inte sällan män som mest varit med tjejer gillar den mer råa behandlingen. Först tar man hans huvud mellan båda händerna och begraver hans näsa mellan pung och ljumske, och låter honom dra in den manliga myskiga, söt-tunga doften. Sen tar man hans haka i ena handen och kuken i den andra, och teasar honom med ollonet och låter honom smaka på försatsen. Sen kör man in ollonet och låter hans läppar omsluta det. Sen kör man in det till roten och begraver hans näsa i buken. Brukar uppskattas (y):D
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Inte riktigt min stil, men gillar överraskningar, när man minst anar det. Gillar när både kvinnor och män tar iniativet.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen