Ni killar som sugit kuk

Status
Stängd för vidare inlägg.

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Aha så du menar typ i skafferiet eller nåt? Det lät ju rätt egendomligt. Låg figurerna huller om buller eller hade han ställt upp dem i snygga rader osv? Det vore ju ju faktiskt ännu roligare. :LOL:

Sen ska det också sägas att HeMan-figurer var bland bögigaste leksakerna nånsin. Massor av sinnessjukt muskulösa män där varje inte en enda muskel glömts bort. Alla iförda bara stövlar, tajt underwear och läder(plast)harness. De hade t.o.m bröstvårtor om jag inte minns fel. Men! De såg arga ut och hade svärd! Då kan man ju inte vara bög heller. :p

Jag skrev ju att jag letade efter kaffe i hans minimala kök. Där fanns ett stort överskåp med två dörrar och när jag slog upp det möttes jag av en prydlig parad av He-Manfigurer där jag hade väntat mig...kaffe. De andra, mindre överskåpen hade inga dörrar och var fulla av osorterade hushållsartiklar men inget kaffe.

Det är ju bra märkligt att man kan bo i en bostad utan kaffe!

Beträffande He-Manfigurernas attraktion på bögar så låter detta inte orimligt; det är en tunn gräns mellan allmän och särskild kroppsdyrkan. När jag växte upp var min personliga, fiktiva idol Farbror Joakim fast jag har aldrig uppfattat någon sexuell prägel med min förtjusning i denna karaktären; han var skojig, hänsynslös och listig men också språkkunnig vilket jag tyckte om.
 
Last edited:

gorgik9

Aktiv medlem
Kön
Man
Det borde inte göra det men så var fallet. Jag väckte honom givetvis för att förhöra mig om saken och han bekräftade att drycken vid tillfället inte stod till förfogande.

Jag är kraftigt emot politiker som lägger sig i folks privata angelägenheter i onödan men ställer mig försiktigt positiv till inrättandet av ett särskilt Koffeinverk med en generaldirektör, två byråchefer och ett dussin handläggartjänster.

VAAAA??? Finns det inte redan ett Koffeinverk? Jävlars...:LOL:;)
 
S

storbystfixerad

Gäst
Jag har aldrig ångrat att jag började suga kuk.
Där emot ångrar jag att jag inte gjorde det tidigare.
Det är ju så underbart att känna en hård kuk i munnen och suga den till den sprutat sperman i munnen så jag får svälja.
Ångar också att jag inte började suga kuk tidigare. Var nog 25 år när jag fick en kuk i munnen för första gången. Det var en stor tjock, ådrig och mycket hård gubbkuk.. Har aldrig sugit någon yngre. Det ska vara män i 60 års åldern och uppåt. Gillar smaken av sperma. Mmmm va gott det är.
 
M

MrTom - UPPSALA

Gäst
Var på porrbio i Sthlm på 60-talet, London tror jag det var! Satt man längst bak i salongen kom det alltid nån gubbe som ville suga kuk, första gången när jag var 17 år gick det ganska snabbt för gubbar suger verkligen skönt! Hade varit med en del tjejer innan men dom sög inte alls lika skönt, så det blev många turer till Sthlm efter den upplevelsen!
 

Mattias_49

Ny medlem
Kön
Man
Det jag ångrar är väl att jag inte tog tag i oh började träffa män tidigare och suga kukar.
Började tidigt i tonåren att intressera mig för min egen sperma men vågade aldrig ta steget ut med andra män. Blev tyvärr inte förrens jag var i 40-års åldern. Men nu gör jag det så fort jag får möjlighet. Älskar det verkligen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen