Ny här och intresserad av att runka med andra gifta män. Är det vanligt?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Fox180

Aktiv medlem
Kön
Man
Tror många som är lite äldre har kommit längre i sin sexualitet och är tryggare i sig själva. Jag runkar med andra män för att ja tycker de är härligt! Är 100% hetero men skulle inte ha något i mot att både runka av någon eller suga av någon. Men skulle inte vilja leva eller bo med någon man! Helst skulle jag vilja att man va 3 jag och en man och min sambo. Men delar man inte intresse så får man acceptera detta och njuta på egen hand
 

Oliverhard

Aktiv medlem
Kön
Man
Tror många som är lite äldre har kommit längre i sin sexualitet och är tryggare i sig själva. Jag runkar med andra män för att ja tycker de är härligt! Är 100% hetero men skulle inte ha något i mot att både runka av någon eller suga av någon. Men skulle inte vilja leva eller bo med någon man! Helst skulle jag vilja att man va 3 jag och en man och min sambo. Men delar man inte intresse så får man acceptera detta och njuta på egen hand
Låter som en riktig skön fantasi! Jag är på samma sätt själv..
 

Pynolf

Välbekant medlem
Kön
Man
Härligt att höra att runkande är en njutning för många inte minst mej själv. Runkar ofta på dirtyroulett med mycket stor behållning. Ibland bara med svenskar men också mes afrikaner med härligt stora kukar...mums.
Runkar gärna med vänner här på siten.
Puss
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Härligt att höra att runkande är en njutning för många inte minst mej själv. Runkar ofta på dirtyroulett med mycket stor behållning. Ibland bara med svenskar men också mes afrikaner med härligt stora kukar...mums.
Runkar gärna med vänner här på siten.
Puss
Jag är också ute på dirtyroulette och runkar rätt så ofta med skiftande behållning, men visst har jag fått se styva kukar som runkas till dom sprutar och jag visar även gärna upp min egen styva kuk och har bjudit på en del sprut. Men jag tycker att allt för många bara klickar vidare istället för att hänga kvar och visa upp sig.:p:cool:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen